Pfffff, wat een rotdag!

Discussie in 'De lounge' gestart door Anne1985, 8 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Wat een rotdag vandaag.. bah :(

Om te beginnen is mijn man ZZP-er en heeft twee maanden geleden de hele maanden aan 1 klus gewerkt. De rekening is meteen gestuurd en we zitten nog steeds op het geld te wachten. Hierdoor moeten we ons nu in allerlei bochten wringen (man moet zichzelf minder salaris betalen e.d.) om toch de zakelijke rekeningen te kunnen betalen. Heb hier echt een hekel aan. Juist deze maanden zijn we wat meer geld kwijt (vakantie betalen, bruidsjurk/pak kopen en nog meer van die niet alledaagse dingen).

Net wil ik met mijn dochter even een boodschapje doen, echt nodig, er is niets meer! Dochter aangekleed en trappelend voor de deur. Ik kijk even in mijn portomonee (doe ik nooit, voorgevoel denk ik) is mijn pinpasje weg!! Ik heb dochter even met mijn portemonee zien spelen en die toen afgepakt. waarschijnlijk had ze mijn pasje al te pakken en dat ding kan nu dus overal liggen!! Het hele huis is op zijn kop geweest, dochter overstuur, die wilde weg en mama gestressed omdat dochter overstuur was en de pas kwijt.

Bah, die pas is nog steeds niet gevonden. Ik kan wel geld van de spaarrekening halen, maar dat is minimaal 250,-. En ik kan maar 1 x per maand storten. We sparen al 500,- en dat is het maximale bedrag wat er gestort kan worden. Als ik nu 250,- pin betekend dit dat we deze maand minder sparen, en we hebben juist nodig. (snappen jullie het nog)

Pfff, heb dochter even met eierkoek voor de tv gezet, die is wel rustig. Ik zit nu zonder pas en zonder boodschappen en en is al bijna etenstijd.

bah bah bah :(

2. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    balen meid!!! maar het enige wat je kan doen is verder zoeken. juist op de plekken kijken waar je normaal niet zou zoeken, in de dvd speler, plantenbak, achter de verwarming, onder de banken kasten e.d. prullenbak... overal waar je kleine meisje maar bij kan..
    succes!!!

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Jeetje dat is flink balen zeg ..

Vaak liggen de dingen die je zoekt op de gekste plaatsen dus zou zeggen zoek op gekke plekken ;)

Voor de rest succes ... hoop dat je je pas snel vind

4. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

@sweetmarije: Zelfde gedachten ;)

Deel Deze Pagina