Hallo meiden. Aangezien mijn zoontje en ik volgende maand de sleutel krijgen van ons eigen huisje en de wasmachine bij mijn ex staat, moeten we op zoek naar een nieuwe wasmachine. Nu zag ik bij Mediamarkt een samsung ecobubble ( wil hem wel bij bcc halen dan) . Hoe zijn jullie ervaringen hiermee? Groetjes Ook
Je hebt heel veel verschillende soorten van de Ecobubble. Ik heb er eentje bij de wehkamp gekocht en ben er heel erg tevreden mee.
Hier ook een Bubble. Echt wil geen andere meer wat een fijne wasmachine!! Heb de mijne ook bij de wehkamp gekocht. Was iets van 700 euro en in aanbieding rond de 500 euro. Ik heb eentje wat uitgebreider is. Goed kijken want er zijn heel veel soorten eco bubble.
Hier ook positief! Ook op lage temperatuur een schone was. Vooral het korte programma (15 min) vind ik echt een uitkomst voor de amper vuile was.
Ik kan alleen maar zeggen: doen! Echt! Wast heel goed schoon. Zelfs met kwartier programma. Ben echt blij met dat ding! En die geluidjes die die maakt als je het aanzet, of als de was klaar is, love it! Die kan je ook uitschakelen trouwens. In vergelijking met mijn vorige wasmachine komt de was hier ook superzacht en heerlijk ruikend uit.
Ik heb ook een eco bubble! Ook erg tevreden! Fijn dat je de tijd kan instellen, hij kan ook op pauze (als mijn dochter klaagt dat ze niet kan slapen van de wasmachine haha), wast prima en hij geeft een liedje als hij klaar is. Groetjes Senna
Ik heb een gewone Samsung wasmachine, net nieuw en erg blij mee. Alleen een beetje hysterisch deuntje als hij Klaar is, staat zo 30 sec te zingen haha. Heb alleen een tip koop bij bobshop is veel goedkoper en gratis thuisbezorgd. Ook laten ze weten Hoeilaart ze ongeveer komen en de bezorger belt je een kwartier van te voren als hij eraan komt. Super service.