kado voor kerst, wat zouden jullie kiezen?

Discussion in 'De lounge' started by happyglow, Nov 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Welke keuze zouden jullie maken?

1. Kidigo

2. Storio 2

3. Telekidstablet

4. Clempad

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. happyglow

happyglow Fanatiek lid

Oct 18, 2012
    2,101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Helaas kunnen we een tablet o.i.d. niet meer tegenhouden. hier thuis kunnen we prima zonder maar als de kids bij opa/oma of tante zijn dan word de ipad gepakt en gaan ze daarmee aan de haal. Ze zijn hier zo slim in dat ze binnen no time iets op hebben staan of iets hebben geopend met als gevolg dat er laatst een horrorfilm op stond (de sint). Ik schrok hier erg van en wil graag een veiligere omgeving geven om te spelen zodat ze niet meer dit soort dingen KUNNEN doen. Dat we gewoon afspraken kunnen maken dat ze hun eigen speeltablet/apparaat hebben en daarom dus niet meer op die van opa/oma of tante hoeven. Ook in de auto lijkt het me ideaal (ze delen nu met lange ritten een dvd speler) dat ze beide hun eigen filmpje kunnen kijken met een koptelefoon op.

Ik vraag me af welke keuze jullie zouden maken vandaar deze poll.

2. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

Jun 14, 2013
    5,350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Storio vind ik echt niets, de anderr ken ik niet echt telekids tablet wel en die vind ik erg leuk, soms wel wat simpeltjes maarja ik ben ook geen kind haha

3. happyglow

happyglow Fanatiek lid

Oct 18, 2012
    2,101
    0
    0
    Maarssen
    Niemand verder met ervaringen? Dacht dat die dingen zo goed verkocht werden...

4. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

Dec 20, 2010
    3,855
    24
    38
    Zuid Holland
    Ben ook zoekende dus lees mee. Heb jij helaas niets aan ;)

5. namoli

namoli Bekend lid

Jan 27, 2012
    697
    0
    0
    sorry nog nooit van gehoord

6. tico

tico Fanatiek lid

Jul 14, 2008
    1,311
    0
    0
    De telekids tablet is leuk!

7. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

Jan 17, 2010
    3,076
    0
    0
    Ik heb in augustus uitgebreid onderzoek gedaan. Een kindertablet is echt van mindere kwaliteit. Kijk goed naar de hardware en de duur van de accu. Ik heb gekozen voor een tablet Acer Iconia Tab4. Deze bevalt echt super goed. Het merk vind ik betrouwbaar (goede ervaringen mee) en er is eigenlijk geen een minpunt tot nu toe. ik heb bij de Action een beschermplastic gekocht die je op maat kan knippen. Zo voorkom je krassen op het scherm. De tablet kostte 100 euro maar dan heb je dus ook echt wat! Wat ik een nadeel vind aan de Storio is dat je moet betalen voor de spelletjes. Foto's maken met een tablet is niet handig vind ik, hele verhalen typen doe je beter op de laptop maar voor apps en spelletjes is het een geweldig ding! Succes met je keuze

8. happyglow

happyglow Fanatiek lid

Oct 18, 2012
    2,101
    0
    0
    Maarssen
    Bedankt voor je uitgebreide antwoord! Ik heb ook overwogen om dezelfde keuze als jij te maken, is het niet dat een kindertablet automatische beveiliging heeft. Je kunt instellen waar ze niet op mogen en hoe laat er niet meer gespeeld mag worden (bijv. niet na 20:00 's avonds) en dat is weer fijn voor als de oudste nog ouder word e.d. en daar hecht ik heel erg veel waarde aan. Je hebt zulke programma;s ook voor normale tablets om te kopen maar ik ben bang dat ik dat niet snap en veel geld uitgeef aan iets en er niet mee kan doen waarvoor hij bedoeld is, namelijk een veilige omgeving voor mijn kinderen creeren.

Hele verhalen hoeven ze nog niet te typen dus dit gaat puur om het spelen van een aantal spelletjes en dat ze lekker bezig zijn op een veilige tablet thuis of als ze op bezoek zijn bij opa/oma of tante ofzo o.i.d.

Share This Page