Ik moet met spoed wat babykleding kopen en vroeg me af aan degenen die hier wonen of het deze centra open zijn? En dan bedoel ik dus echt winkels zoals H&M, Zara etc en geen bouwmarkten .
In Den Haag is alleen de megastores open. Zit wel een babywinkel maar die is denk ik dicht. Alleen de meubelwinkels zijn vaak open.
ik heb net op de site van h&m gekeken ( kleine moeite) en hij is vandaag geopend in de stad ( rotterdam).
volgens deze site is alles dicht: Koopzondag Tweede (2e) Kerstdag 26 december 2011 (Koopzondag) - Koopzondagen.NET (behalve woonboulevard ed) Brugman Keukens en Badkamers Den Haag Bruynzeel Keukens (Hogewal 16, Den Haag) Bruynzeel Keukens Den Haag Centrum Den Haag Keuken Kampioen Den Haag Keukenconcurrent Den Haag Scheveningen-Bad en het Winkelcentrum aan het Deltaplein (winkelpromenade Palace 365 dagen per jaar open) Woonboulevard Megastores Den Haag Wooning (Keukens, badkamers en tegels) Den Haag
De winkels in de stad zijn geopend van 12.00-17.00 uur. Alleen denk ik niet dat alle winkels open zijn. Maar de H&M waar ze naar toe wilde die is wel open.
Dames, ik had inderdaad al op koopzondagen.net gekeken en op internet maar ieder zegt wat anders. Ik dacht als er dames zijn die er wonen kunnen die mij misschien van de juiste informatie voorzien want het is wel een uur rijden en dat wil je niet voor niks haha. Maar het is niet voor mezelf dus moet echt nieuwe kleertjes hebben. Bedankt allemaal voor de reacties. Ga ook nog op de afzonderlijke sites van de winkels kijken inderdaad.
is heel alexandrium ook open eigenlijk? weet dat de woonmall altijd open is op 2e kerstdag maar de rest weet ik niet..