zucht nu weet je pas wat je mist als je geen water heb uur geleden kwam evides door de straat met een microfoon dat er voor onbepaalde tijd geen water is .. ivm lekkage.. laat ik nou net geen flessen water meer hebben :x
even! .. haha supermarkt is kwartier lopen en ik woon 4 hoog en zit met een baby .. ik wacht wel tot papa zo thuis komt.. maar ik bedoel dan zie je pas wat je mist wat zo gewoon is
ik denk dat de hele buurt nu naar de supermarkt is, tegen de tijd dat ts er is.... uitverkocht! hier altijd een 6pack 0,5 liter flesjes op voorraad. straks met de kleine zal ik wel 2x6-pack op voorraad houden.
haha ja dat ken ik... Paar jaar geleden was er hier ook geen water voor onbepaalde tijd. Een uur nadat we dat hoorde gingen we naar de supermarkt, ALLES was uitverkocht. Was echt niet te geloven... Grappige was dat een uur later het water het weer gewoon deed... HAHA... vond ik best grappig.
Daarom heb ik altijd pakken Bar - le - duc thuis!! zoiezo omdat Esmée geen kraan water krijgt maar toch
Ja irritant maar ik zou ook gewoon even naar de supermarkt gaan voordat alles uitverkocht is.. zo'n probleem is dat toch niet? Ik zit ook 3 hoog met een baby en een peuter maar zou toch zeker wel gaan wanneer ik geen water in huis zou hebben.
Ik zorg er ook altijd voor om minimaal een 6-pack water in huis te hebben... Zeker met een baby/kleintje!