Dag meiden, Wij willen naast rechtsbijstand voor verkeer ook de andere rechtsbijstand verzekeringen nemen. Voor inboedel, aansprakelijkheid, auto & verkeer zijn we bij de OHRA verzekerd. Maar nou vroeg ik me af welke rechtsbijstand verzekeringen het meeste dekken & ook nog betaalbaar zijn? Welke hebben jullie & waarom?
Ik heb hem via nationale nederlanden nu. Nog niet hoeven te gebruiken. Ik betaal 13,00 per maand. Vroeger had ik Unive was ik ook tevreden mee, maar ik had daar ook al mijn verzekeringen lopen en dan is het niet handig. Stel dat je namelijk met je verzekeraar een probleem heb qua bijv. inboedelverzekering dan is het lastig je rechtsbijstand in te schakelen
Idd wat bovenstaande zegt, geen rechtsbijstand bij je pakket nemen Wij hebben Arag, nog niet in hoeven te schakelen, een keer gebelt voor advies, heel netjes geholpen das is ook een hele bekende maar zelf geen ervaring
Ik zit bij de nationale nederlander. Heb er nog geen gebruik van gemaakt, dus ik weet niet of ze goed zijn. Ik betaal 14,- en vond dat nog wel meevallen in vergelijking met andere verzekeraars.
Wij hebben Das in een pakketverzekering van woongarant. Woongarant moet je nooit nemen(onze ervaring), die doen pas wat als je een officiele klacht in dient, maar Das hebben we echt hele goede ervaringen mee. Wij kregen gelijk een vast contactpersoon met wie we altijd contact op mogen nemen. Ook voor alleen advies. Evt. kan hij ons dan weer doorverwijzen. Ideaal. Wij gaan na de zomervakantie andere woonverzekeringen nemen (nu heel even klaar met de verzekering) maar we willen wel graag bij Das blijven.
Ohh wij betalen 25,- maar ik meen uit mijn hoofd dat we alle catagorien hebben verzekerd, woon werk en wa, iig woon en werk
Bijna alle rechtsbijstandverzekeringen lopen bij Arag, dus qua voorwaarden zit er weinig verschil. Ik zou naar de prijs kijken. Vaak krijg je korting als je meerdere verzekeringen in een 'pakket' bij dezelfde verzekeraar afneemt.
let ook op franchise!, dat er geen drempelbedragen zijn voor ze je willen helpen. Dan kun je alles wel verzekerd hebben maar stel je hebt een conflict over een product onder de 200 euro dan zijn er maatschappijen die dat uitgesloten hebben. Kun je nog nergens terecht met je claim. vooral met consument zaken denk aan internet aankopen etc
Wij zitten bij de DAS. Heel tevreden over. Heb ze al paar x nodig gehad em goed geholpen. Ook mijn moeder zit daar en ook heel tevreden. Arag helaas minder goede dingen over gehoord.