Ik heb jaren een Indesit gehad was een prima ding maar sinds 3 jaar een Samsung en er ging een wereld voor mij open de was is veel frisser, de vlekken gaan er beter uit en is veel beter gecentrifurgeerd waardoor het er droger uit komt. Ik zou dus nooit meer terug gaan maar blijft heel persoonlijk...
Ja maar dat komt ook omdat die dingen in 10 jaar verbeterd worden en die oude slijt. Natuurlijk wast mijn nieuwe Samsung beter dan de oude Indesit. Al reken ik Samsung ook niet tot de dure merken...
Valt mee hoor die Indesit was 3-4 jaar oud toen hij kapot ging. Wat wel mee speelt is dat ik een van de goedkoopste Indesit had (rond 300 euro dacht ik en een van de duurste van Samsung, kwam toen als beste uit de test bij de consumentenbond) dus niet helemaal te vergelijken natuurlijk...
Laat maar... ik ga definitief voor Beko. Die kan morgen bezorgd worden, we gaan bijna op vakantie dus MOET gewoon snel een wasmachine hebben. In de jaren dat deze het doet, leggen we maandelijks een bedrag apart. Mocht de nieuwe dan stukgaan, hebben we gespaard voor een goede. Soort van verzekering zeg maar...
Ik doe al een jaar of 5 met een Indesit. En mijn kleding komt er super schoon uit. Er zit zelfs een droger ingebouwd die ik een zeer enkele keer gebruik als ik achterloopt met de was en onvoldoende plek aan de waslijn heb. De wasmachine heeft nog nooit kuren gehad.
Ik heb een Indesit en al mijn vlekken gaan eruit. En hang ik de was s'avonds op dan is het de volgende dag droog