He meiden, Vraagje, mijn vriend rijdt op het moment in een c1 ( goedkoop in de bijtelling ) maar goed hij is 2 meter lang en heeft daarbij ook reuma, dus deze auto is eigenlijk aan vervanging toe! Nou mag hij een voorstel doen voor een andere auto, wat zouden jullie kiezen? Het moet geen slagschip worden ( die heb ik al ford mondeo) maar wel een auto met wat lekkere stoelen! wie helpt ons?
he meiden, alvast bedankt voor de antwoorden nu het moet inderdaad wel een beetje voordelig zijn in de bijtelling
Ook hier een man van 2 meter. Wij hebben een golf+. Geen idee of hij goedkoper is in de bijtelling, maar is wel een van de weinige waar iedereen lekker in zit.
Golf is alleen wel stuk duurder in aanschaf. Hyundai i10/i20 VW polo Wat is jullie max qua bijtelling?
In ieder geval een auto met een hoge instap. Beter voor de rug en de benen. Vooral voor iemand met reuma, hoeft hij ook niet uit zo`n diepe stoel te komen. Opel Astra, Zafira,
Chevrolet Spark Hyundai i10 hebben een hoge instap Ford Ka ook trouwens, mijn zwager heeft die gekocht, is vrij lang en zit prima.
Nou ik vind de ford ka echt klein...zie daar niet snel iemand van 2 meter in zitten zal wel kunnen als je het zegt maar ik vind ze vrij krapjes De spark vind ik ook zo schattig! erg leuk... ben je er al uit? of wat staat er nu op je lijstje?
Wij hebben vorige maand de overstap gemaakt. Mijn man is ook bijna 2 meter en wij zijn van een C1 naar een nieuwe Kia Rio gegaan. Rijd heerlijk, goede comfortabele stoelen en ook de instap is fijn.