Op KOOPZONDAG.COM - Compleet, actueel overzicht van alle koopzondagen zie je welke steden koopzondag hebben.
Bedankt meiden, ik zag het niet staan, 5 mei werd steeds overgeslagen Maar open, alleen niet Dordrecht, jammer..
Verschilt per website of er koopzondag is Wij hebben weleens in de stad gestaan en er was geen winkel open...terwijl het wel op een website stond.
Als je bijv op de mediamarkt website kijkt zie je dat ze (Eindhoven) morgen open zijn op 5 mei, zo bij veel winkels, dus kun je kijken of er een mediamarkt of Hema ofzo in jou stad/dorp zit en dan daar kijken of het op de website staat Ook website van VVV staat het vaak of de gemeente website
Delft heeft altijd de eerste van de maand koopzondag. Morgen dus. Al raad ik mijn eigen stad niet aan op het moment omdat het z.n rotzooi is overal van wegen de spoortunnel plus een belangrijke brug ook gesloten is die rechtstreeks het centrum in gaat en voor 2 jaar dicht gaat lekker handig NOT.
Wat Bosi zegt hebben wij ook al een aantal keren gehad. Sta je mooi te kijken voor gesloten deuren haha!