Hoe toegangskaartjes voor Efteling geven?

Discussion in 'De lounge' started by MamaKitty, Nov 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Mijn ouders geven zaterdag een feestje omdat ze beide jarig zijn een paar dagen na mekaar....
    Nu zijn ze al jaaaaaaaaaaaren niet meer in de Efteling geweest en zeiden pas dat het ze wel weer een keer leuk lijkt, maar dat ze het te duur vinden.
    Nu lijkt het ons leuk om hen toegangskaarten te geven voor de zomer (in de winter zie ik ze niet gaan haha) om samen met ons of met alleen onze dochter (4 jaar) erheen te gaan, ik weet zeker dat ze dat helemaal te gek zullen vinden, ze gaan graag ergens met haar naar toe.
    MAAR NU: ik wil dus toegangskaarten geven, maar NU kun je alleen kaarten kopen voor de winterefteling en dus niet voor de zomerefteling.
    Dus ik moet zelf iets maken.....simpel in een kaart schrijven vind ik niet leuk, dus wie heeft ideetjes?

2. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Een mooie bon maken?

Of een kaartje en daarin allemaal figuurtjes uit de efteling in plakken. En in mooie sierlijke letters schrijven dat deze kaart ingewisseld kan worden voor 2 kaartjes voor de zomer efteling.

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Niemand verder?

4. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

een tekening van je dochter en dan de tekst: opa en oma, gaan jullie mee of zo.

PS de winterefteling is ooke cht super leuk hoor ;)

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

jammer dat je nog maar 2dagen hebt, anders zou ik contact opnemen met de Efteling en vragen of ze geen kaarten voor het seizoen 2009 kunnen verstrekken. zou vast wel mogelijk zijn. verder dan dit of een mooie bon maken idd kom ik ook niet..

6. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Een leuke foto van de efteling en die dan bewerken? Bijvoorbeeld van pardoes met je dochter en dan de tekst gaan jullie in 2009 met mij mee? Zoiets is ook erg leuk.

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,156
    8,130
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Winterefteling is leuker dan in de zomer. Zomer is zo ontiechelijk druk dat je overal 4 uur staat te wachten.

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    ja leuk idee!

@Devilschase Winterefteling gaan ze niet doen, weet ik nu al dat ze dat te koud etc vinden.
    En zomer....ach ze zijn in de lente en herfst ook open, dus ze vinden wel een dag dat het rustig is en dat ze willen ;)

9. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    zon lelijk lavenpoppetje kopen en daar kaartje aanhangen met erop:

brengen jullie mij naar huis?

Share This Page