Mijn wasmasjien is kaduuk. Nu vroeg ik me af, als ik een nieuwe koop, kan ik dan ook laten regelen dat (uiteraard met bijbetaling) zij mijn masjien boven zetten en de oude weer meenemen? Of is dat tegenwoordig not done meer?
IK heb geen idee maar ik weet wel dat mijn ouders hun kapotte wasmachine op marktplaats hadden gezet en die werd opgehaald door zo een handelaar en die betaalde ze ook nog is 50 euro en tilde hem ook naar beneden
als ze jou een nieuwe komen leveren dan moeten ze oude gratis meenemen! daarom betaal je nu tegenwoordig verwijderingsbijdrage! het naar boven brengen kost wel geld idd..
ligt geheel aan de winkel. Bij de BCC brachten ze inderdaad mn machine naar de 2e verdieping en sloten ze hem ook weer aan. Ik moest wel de oude machine helemaal losgekoppeld en klaar hebben staan. Die nemen ze dan mee. Ik heb naast de gewone bezorgkosten geen extra kosten moeten betalen dat ze naar de 2e verdieping moesten tillen. Als ze het maar wel van te voren wisten.
Hier ook sinds een paar maanden een nieuwe wasmachine. Moest naar zolder gebracht worden. Dit hebben ze dan ook netjes gedaan en de oude meegenomen zonder extra kosten (zal vast al in de prijs inbegrepen hebben gezeten....) Ff navragen!
iemand nog een tip voor een goede niet te dure wasmachine? de onze heeft ook kuren, ben bang dat ie niet lang meer meegaat.
Marktplaats staan vaak tweedehandse die wel helemaal nagekeken en goed zijn. MIjn droger heb ik bij een handelaar vandaan, zat zelfs nog 6 maanden garantie op!!
Wij hebben de whirlpool nevada 1400, we hebben hem nu een jaar en bevalt supergoed! Toevallig stond in de nieuwe consumentengids deze wasmachine als beste koop. Het is een zuinig machine met een 7kg trommel Whirlpool Nevada 1400 wasmachine vergelijken? KIESKEURIG vóór u koopt
tweedehands vind ik niks. dan heb je toch geen garantie en zul je net zien dat er iets niet helemaal goed mee is. @ napoleon, toen ik zag wirlpool dacht ik, zal wel duur zijn, maar valt reuze mee! bedankt voor de tip!