Wasmachine vraag

Discussion in 'De lounge' started by shadowstep, Nov 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. shadowstep

shadowstep Bekend lid

Jul 6, 2011
    671
    0
    0
    Mijn wasmasjien is kaduuk. Nu vroeg ik me af, als ik een nieuwe koop, kan ik dan ook laten regelen dat (uiteraard met bijbetaling) zij mijn masjien boven zetten en de oude weer meenemen? Of is dat tegenwoordig not done meer?

2. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    3,738
    8
    38
    Female
    flevoland
    IK heb geen idee maar ik weet wel dat mijn ouders hun kapotte wasmachine op marktplaats hadden gezet en die werd opgehaald door zo een handelaar en die betaalde ze ook nog is 50 euro en tilde hem ook naar beneden

3. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

Jul 23, 2008
    3,640
    322
    83
    als ze jou een nieuwe komen leveren dan moeten ze oude gratis meenemen! daarom betaal je nu tegenwoordig verwijderingsbijdrage!
    het naar boven brengen kost wel geld idd..

4. Yelice

Yelice Niet meer actief

Idd ze moeten je oude verplicht meenemen ;) hartstikke handig dus.

5. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,092
    0
    0
    ligt geheel aan de winkel. Bij de BCC brachten ze inderdaad mn machine naar de 2e verdieping en sloten ze hem ook weer aan. Ik moest wel de oude machine helemaal losgekoppeld en klaar hebben staan. Die nemen ze dan mee. Ik heb naast de gewone bezorgkosten geen extra kosten moeten betalen dat ze naar de 2e verdieping moesten tillen. Als ze het maar wel van te voren wisten.

6. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Hier ook sinds een paar maanden een nieuwe wasmachine. Moest naar zolder gebracht worden. Dit hebben ze dan ook netjes gedaan en de oude meegenomen zonder extra kosten (zal vast al in de prijs inbegrepen hebben gezeten....) Ff navragen!

7. shadowstep

shadowstep Bekend lid

Jul 6, 2011
    671
    0
    0
    Ok, niet onmogelijk dus. Weet ik met welke instelling ik naar de winkels moet gaan :D

Dank dames.

8. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

iemand nog een tip voor een goede niet te dure wasmachine? de onze heeft ook kuren, ben bang dat ie niet lang meer meegaat.

9. Suus80

Suus80 Lid

Apr 13, 2007
    26
    0
    0
    Marktplaats staan vaak tweedehandse die wel helemaal nagekeken en goed zijn. MIjn droger heb ik bij een handelaar vandaan, zat zelfs nog 6 maanden garantie op!!

10. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
  11. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

tweedehands vind ik niks. dan heb je toch geen garantie en zul je net zien dat er iets niet helemaal goed mee is.
    @ napoleon, toen ik zag wirlpool dacht ik, zal wel duur zijn, maar valt reuze mee! bedankt voor de tip!

Share This Page