Irritatie ML

Discussie in 'De lounge' gestart door Blondje89, 1 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondje89

Blondje89 Actief lid

14 jun 2012
    463
    0
    16
    NULL
    NULL
    Okeeeeee , waaraan irriteren jullie je aan je partner?

Hier, hij zit op facebook met andere vrouwen te chatten..
    We zitten in een hondengroep waar iedereen tzelfde ras heeft, zo voegt ie iedereen toe.
    En hij stuurt naar elk ander wijf(vriendin of geen vriendin) die smiley met dat hartje erbij.
    Op whatsapp tegen mij alleen xx.
    Zo bloed irritant , of draaf ik door haha

2. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Ik zou dat ook echt niet oké vinden hoor! Gewoon praten tot daaraan toe, maar zo'n smiley erbij? Das gewoon flirten..

Ik irriteer me dat m'n vriend niks uit zichzelf doet in huis, opruimen en qua klusjes...

3. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    ik irriteer me aan dat ml alles zo van zich af gooit en dan tegen mij moppert dat het zo'n zooitje is..
    of nu met de warmte dat ie de enige is die het zoooooooo warm had en er zoooooooooo veel last van had.

4. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Als mijn man me zijn wasvrouwtje noemt.. Het is een grapje, maar grrrrrr

5. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Als hij zo door zeurt over 1 onderwerp, zooooo langdradig 😁 haha noem hem dan mijn zeikwijfje

6. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Dat ie loopt te puffen net of ie moet bevallen vreselijk!

7. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Dat ie niet uit zn eigen huishoudelijke taken doet! Ook al krijgt ie daarna commentaar en doe ik het zelf opnieuw ;) met name de was opruimen.
    De vriend kan beter koken dan ik, maar vind het taak voor de vrouw. Soms zou ik willen dat ie dat wat vaker deed. Vooral omdat schoonmoeder behoorlijk vet kookt. (Wonen bij zn ouders in).

8. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Hahahaha. Übergrappig deze dingen :)

9. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Ik vind dat niet normaal en zou me eens afvragen wat daar de bedoeling achter is. Kun/mag je de gesprekken wel lezen of doet ie stiekem?

10. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Geef hem eens ongelijk dat hij het nietuit zichzelf doet....:)

11. Drieka

Drieka Niet meer actief

@Blondje89, wat jouw partner doet is niet normaal hoor :$. Waarom moet hij steeds met andere vrouwen chatten en flirten? In een gezonde relatie lijkt me dat niet nodig en ik zou dat van mijn man nooit accepteren en zelf ook niet doen!

Ik erger me dat ik dingen soms 1000 keer moet vragen en dat hij weinig uit zichzelf doet maar volgens mij is dat man eigen :p

12. Duvellie

Duvellie Niet meer actief

Dat hij altijd vind dat hij uit mag slapen, dan is hij vrij of moet laat werken en altijd ga ik er met ons zoontje uit en ligt hij uuuuuren te ronken!

13. Blondje89

Blondje89 Actief lid

14 jun 2012
    463
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja t gaat over de dagelijkse dingen.
    Ik zie ook elke keer onder foto's van andere meisjes : leuke snoet met zon smiley enzo en dan krijg ik alleen maar n vind ik leuk.
    I know i know ben jaloooers haha.
    Al een keer ruzie over gehad, zo erg dat we wilden gaan scheiden..
    Hij zei t betekent niks ik ga er toch nie heen om te neuken nee maargoed komt niet leuk over..
    Misschien stel ik me wel aan, hijs wel heel sociaal enzo tegen iedereen. Voor de rest gaat t goed, zijn nu bezig voor n tweede kindje.
    Misschien moet ik niet zo para doen haha.
    Heb nog wel n irritatie puntje; hij laat altjjd als ie iets uit de kast heeft gepakt de deur een stukje open staa

14. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Wat Drieka zegt en z'n werktijden. Met andere vrouwen chatten en hartjes sturen valt bij mij niet onder de noemer irritatie ;)

15. Khlo

Khlo Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.022
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier zou ik mij enorm aan irriteren. Gelukkig heeft mijn man genoeg respect voor me om dit niet tendoen. Voor de rest is er eik niet echt iets wat ik zo kan verzinnen waar ik me aan irriteer...

16. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    @blondie89: dat zou ik ook niet normaal vinden hoor, zou het zeker niet accepteren als hij dat doet.

Voor de rest herken ik wel wat anderen zeggen: niet uit zich zelf iets in huis doen, en als hij het doet heb ik er soms extra werk aan. Zo mocht ik vanochtend de was ophangen die hij gister op zn papadag gedraaid had. Was allang blij dat hij gewassen had, doet hij de laatste weken ook bijna nooit meer. Maar dan haal je de was eruit en is het wit en bont door elkaar heen en m'n linnen broek (die nu dus super verdraaid en gekreukt is) erbij, plus de machine te vol.
    En nog een irritatie die ik nog niet voorbij heb zien komen: dat hij op werkdagen dat ik vrij ben, nooit stil kan doen s ochtends, waardoor ons zoontje tussen half 7 en 7 wakker is ipv rond 8 uur.

17. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    TS, dat zou ik ook niet waarderen.

Hier heb ik een enorm moederskindje, terwijl ik een hekel (echt een hekel!!) aan zijn moeder heb...

18. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    het klinkt gek maar ik heb totaal geen irritaties aan mijn man, maar nu moet ik zeggen dat ik wel vaker hoor van mensen dat ik een ideale unieke man heb, hij helpt altijd mee met het huishouden en de kinderen, laat mij ook uitslapen als het kan, hij doet eigenlijk alles koken afwassen wassen het maakt hem niets uit, gisteren ben ik met de kinderen en de buurvrouw naar het strand geweest en heeft hij het hele huis gedaan incl was vouwen alles en het eten stond klaar :):):) ik ben echt verwend

somssss (ok klinkt gek) irriteer ik me eraan dat hij al alles gedaan heeft voordat ik uberhaubt wat kan doen, dan mag ik bijvoorbeeld uitslapen en dan kom ik beneden is alles al klaar staat de koffie klaar en wordt zelfs ingeschonken

@blondie dat chatten met die andere vrouwen zou ik niet op prijs stellen, dat je praatjes heb over honden en dergelijke prima allemaal maar hou het dan bij honden ;)

19. Clapat

Clapat Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.059
    17
    38
    Duitsland
    Ik heb een fantastische man, hij helpt echt mee in het huishouden.
    Het enige probleem is dat hij nooit de tijd in de gaten houdt!

20. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Wanneer die weer eens loopt te zeuren als die iets voor me moet doen zoals wat ophalen ofzo je wil niet weten met hoeveel geklaag dat gaat...

Deel Deze Pagina