hallo!!! ik had als idee voor een tractatie, van die kleine cakejes dippen in chocolade en dan door de muisjes. ik heb die kleine cakjes ooit gezien, maar waar iemand van jullie enig idee?????? liefs Emmie
Soms kan je ze in de winkel kopen maar je kan ze ook heel makkelijk zelf maken. Je kan namelijk die vormpjes kopen. Kijk even bij deleukstetaarten.nl in de webshop. Daar heb je vormpjes voor mini-cupcakes. De mix voor het beslag kan je daar ook kopen. Is wel zo lekker, zelfgemaakt.
Bij de Plus supermarkt verkopen ze ze (per 6 geloof ik). Misschien ook wel bij de AH. Ligt bij de voorverpakte banket, dus bij de stroopwafels enzo. En van Dr Oetker (of een ander soortgelijk merk) heb je er ook bakmixen voor.
Ik heb die mini-mini vormpjes bij een bakwinkel gekocht... zijn gewoon herbruikbare vormpjes echt super schattig... en dan lekker zelf bakken (is het allerlekkerst!) en dan choco au bain marie smelten en dippen en dan muisjes, piece of cake De vormpjes die ik heb zijn nog kleiner dan de cupcake vormpjes, echt 2 happen cakejes zijn het
Ik heb afgelopen april toen mijn dochters jarig waren cakemix vermengt met gekleurde sprinkels en de mix in die platte ijshoorntjes gegoten(2/3 tot max 3/4 vol) en dan zo in de oven bakken. Als ze zijn afgekoeld met witte creme opspuiten en dan sprinkels erover en kers erop.Maar je kan de cakejes ook dippen in choco of zo.Maar ik besloot creme erop te spuiten omdat mijn dochters gek zijn op ijs en op cupcake en nu had ik zo een combi ervan. Kids waren super happy. Nog een foto. En nog 1.
@Nessy: Wat gaaf!!!! Heb je dan van die minismarties erin gedaan of van die gekleurde hageltjes van dr. Oetker? Mijn dochter is over een maandje jarig en dit is wel heel super!
De gekleurde hageltjes zijn inderdaad van Dr.Oetker maar mini smarties is ook een leuk idee.Kan in de cakemix maar ook erop.Ik vind de Lillifee roze sprinkels van Dr.Oetker ook erg leuk. De vanille glazuur koop ik kant en klaar bij de Toko maar als het er niet is maak ik het zelf.Heb deze(zie link)ook eens geprobeerd te maken en die was ook erg lekker.In spuitzak doen en opspuiten maar je kan het er ook opsmeren natuurlijk met een spatel. Recept Vanille Frosting/glazuur Voor Cupcakes/muffins op Smulweb.nl