Nog meer Lush gebruiksters hier op het forum?? En wat zijn jullie favorieten? Vooral nu het weer winter wordt en de kerstcollectie binnen is!
Hier ook een zwaar verslaafde, vooral aan de massage bars. En hand crème, ook de bruis allen van hun blijven een favourite!
Ah dat is de eerste!! Ik ben verslaafd aan twilight van de bruisballen, heb er zelfs vaak 1 op mijn nacktkastje alleen voor de geur..
Ik maak zelf zeep, dus ben geen Lush verslaafde... Er gaat echter niets boven zelf zeep maken. Probeer het eens!!!
Verzorgingsproducten! Echt heel fijn & Leuk.. Lush Nederland Ik ga zojuist naar de site om een linkje te kunnen plaatsen hier, meteen heel groot in beeld 'dierproefvrij'. Sluit meteen aan bij bepaalde discussies die nu actief zijn hahaha..
Ja hier!!! Mijn badrand staat vol met flesjes douchegel, zepen en mijn spiegelkastje staat overvol met zwarte potjes Favo's op dit moment: It's Raining Man douchegel ... mjummie .... en mijn all time favorite is Flying Fox en de Lust producten. Vooral de laatste Lustre Dust is echt geweldig. Dit jaar niets gekocht voor kerst, heb nog van vorig jaar (Glogg, Snowfairy). Ik bestel eigenlijk altijd in de UK, is een stuk goedkoper
Honey i wash the kids, Blackberry bruis bal, En mijn favoriet each peach massage bar! Ik heb zelf wel eens zeep gemaakt en lotion en dergelijke, maar ik ga voor de makkelijke weg.....
Stuur me maar een PB'tje voor recepten. Het is erg leuk om te doen en erg goed voor je huid... Hou er wel rekening mee dat je met caustic soda (gootsteenontstopper) werkt.. Niet handig met kleine kinderen in de buurt...
Hahaha heel veel in ieder geval! Maar is echt per persoon verschillend.. Het zijn heel aparte producten, met aparte geuren.. Ik denk dat ik zelf de reinigers het fijnst vind, omdat ik dit met geen enkel ander iets kan vergelijken en erg tevreden ben over de resultaten! Reinigers Alleen wel even wennen in gebruik..
Ja, Angels on Bare Skin ... aanrader!!!. Het is ff wennen, maar als je eraan gewend bent, wil je niets anders (ik niet iig)
Ja hier ook, soms word ik er gek van, ruim ik alles op. Maar dan vind ik het zo saai ineens, en haal ik alles weer tevoorschijn! Lustre Dust ken ik niet.. Buche de Noelle is lekker uit de kerstcollectie, ruikt naar koekjes, dus wel erg zoet.. Glogg vind ik ook lekker, Snowfairy een beetje te zoet.. UK inderdaad goedkoper, ga volgende maand maar eens bij Lush in Engeland kijken..
Grappig, zou denken dat het door de gootsteenontstopper niet goed voor je huid zou zijn. Maar dat is dan toch wel het geval?
Angels on bare skin is een goede ja!! Honey I wash the kids is erg lekker ja, en it's raining man met dezelfde geur ook ja!
Naar aanleiding van dit topic ben ik eens op de site gaan kijken, maar wat ziet het er leuk uit!! Allemaal hebbenhebbenhebben hier hahaha
Ja zo begint het.. De winkeltjes zijn ook erg leuk om te bezoeken. Dan kan je alles uitproberen en proefjes meenemen..