o, wij hebben nu een Zanussi, en wel goede ervaring ermee. Hij heeft nu wel kuren, maar is ook ruim 9 jaar oud. Ik gebruik hem de laatste 4 jaar 5-9 keer per week...
onze huidige wasmachine heeft wel een groot nadeel vind ik. Als hij gaat wassen pompt hij water in de trommel, en dan gaat 'tie draaien. Dat water wordt aan de onderkant weer afgepompt, en dat pompt hij aan de bovenkant dan weer in de trommel. Doen alle machine's dat zo??
5 jaar geleden kochten mijn zus en ik allebei dezelfde wasmachine, een Zanussi van 500 euro. De eerste dag was hij al kapot, heb toen de kapotte laten omruilen. Na de zoveel tijd deed ie t opeens niet meer, bij mijn zus ook. Regelmatig een laten maken, kostte ons handen vol geld. Op een gegeven moment deed hij helemaal niets meer, bij mijn zus ook!!! Dus nieuwe gekocht, ik heb nu van Bosch, was 800 euro, met 8 jaar garantie (bijgekocht), we zijn nu anderhalf jaar verder, en nog nooit een mankement gehad, gelukkig. Maar voor mij en mijn familie: NEVER NOOIT MEER EEN ZANUSSI!!!!!!
altijd miele gehad, eerst een 2e handsje, nu sinds 3weken een splinternieuwe, 7kg trommel, kort programma, dons,hoofdkussens, zijde, wol, katoen, fijne was, jeans, echt super!!! hij geeft zelf aan als ie t nodig vind om eens een 95graden wasje te draaien om zelf schoon te worden. heb er 1000,- voor betaald, thuis gebracht met 5jaar garantie, ben helemaal blij! (wordt elke dag gebruikt, vaak zo'n 9 wassen per week, soms meer)
Ik heb een samsung wasmachine, en die bevalt echt prima! Nog nooit problemen mee gehad. Maar als deze het begeven heeft dat koop ik een miele. Miele wasmachine's gaan over het algemeen langer mee en zijn kwalitatief beter.
wij hebben ook een samsung wasmachine alleen de laatste keer , toen ik de boxkleed en speelkleed in deed toen heeft ie hem niet goed gecentrifiguurt , het wordt dan te zwaar heb ik het idee? terwijl ik dan express heel weinig of niks erbij doe, het is een wasmachine die 7kilo moet kunnen wassen dus ik vind het wel erg raar zal ik maar de winkel bellen zit nog garantie op??
Wij hebben toevallig vandaag onze nieuwe wasmachine binnen. Een Samsung waar max. 8 kg erin kan. Hiervoor hadden we een Zanussi en die heeft het sinds afgelopen zondag begeven na 8 jaar trouwe dienst. Of de Samsung wel of niet bevalt, merken we vanavond pas.
Hier een Zanussi van 11 jaar oud. Op dat moment moest ik zoveel kopen, dat ik voor het goedkope ging. Na een paar jaar zou ik wel een andere halen. En tot op de dag van vandaag doet hij het goed, tegen al mijn verwachtingen in Ik draai minimaal een was per dag, het is nu gewoon een sport aan het worden, hoe lang zou hij nog meegaan
Toen mn man en ik gingen samenwonen kreeg hij de wasmachine van zijn vader mee, want zijn vriendin had ook een wasmachine en die deed vaak de was. Ben nog steeds erg blij met het apparaat. Het is een miele en na 8 jaar doet i het nog prima.
Hier een samsung 8kg super Ik koop geen dure want als ie na een paar jaar kapot gaat koop ik liever een nieuwe groetjes kim Hiervoor een bauknecht heeft het 9 jaar gedaan en de droger doet het nog steeds 13 jaar
Dan zit er te weinig in en "grote dingen" de trommel kan dan geen balans vinden ik doe er dan een paar handdoeken bij en dan gaat het wel goed. Dit is een extra beveiliging