He he! Werd tijd!

Discussion in 'De lounge' started by Saja87, Jul 30, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

In april opende ik een topic over mijn achter buurman.

Deze man woont niet in het huis maar gebruikt het als kerk.
    In zijn tuin stookt hij me dood met wierook en over geluidsoverlast nog maar te zwijgen.
    Hij bouwde van alles in zijn tuin aan andere woningen vast etc etc.

Nou goed ik heb toen ook de gemeente gebeld aangezien ik met lekker weer geen raam of deur open kon doen van de stank!

Vorige maand zijn ze bij me geweest ( helaas was die beste man toen voor 3 mnd op vakantie naar Suriname ) en hebben ze foto's gemaakt van de tuin de youtube filmpjes op een stickje gezet ( hij filmde alles van wat hij deed ) En hebben een hele map aangemaakt.
    Ik was niet de enige die geklaagd heeft werd mij al verteld zelfs mensen 3 straten verder op klaagde over de stank van de wierook!
    Ook vroegen ze dingen over de tuinhuisjes die hij dus aangebouwd had.

En vandaag had ik dan eindelijk een brief op de mat van de gemeente!
    De beste man moet al zijn tuinhuisjes weghalen binnen 3 weken en zijn kerk in de kelder mag niet. Ook mag hij geen wierook ( wat overigens geen stokje wierook is maar een vuurkorf ) meer branden in de tuin ivm overlast.

Word dit alles nogmaals geconstateerd word deze man gedwongen zijn huis te verlaten.

Ik ben zo blij!
    Betekend dit dan eindelijk dat ik mijn ramen en deuren fatsoenlijk open kan doen met lekker weer:D En lekker op mijn balkonnetje kan zitten als het warm is!

2. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Wat goed! Ik weet je topic nog wel en verbaasde me toen echt over je situatie!

Nu maar hopen dat hij het echt gaat doen allemaal!

3. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

4. pardoes

pardoes VIP lid

Apr 15, 2009
    7,669
    1,427
    113
    Wat fijn dat het serieus wordt genomen en een oplossing in zicht is

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Inderdaad vind het netjes ( jammer dat het lang moest duren maar goed daar zal best een reden voor zijn ) Ben allang blij dat hij straks hopelijk die rommel binnen houd!

6. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

Mar 12, 2012
    2,806
    0
    36
    Wat fijn dat er werk van is gemaakt!!! Is die man nou helemaal zeg! Ik hoop dat hij zijn zooi snel afbreekt en jullie weer van buiten kunnen genieten!

7. MamaR

MamaR Fanatiek lid

Jul 4, 2010
    3,420
    17
    38
    Fijn dat er ook echt wat mee gedaan is! Hoop dat je snel weer gewoon van je huisje kunt genieten.

8. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

Jan 1, 2011
    2,126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Wat fijn dat er werk van gemaakt is met dit als resultaat! :)

9. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

Feb 13, 2011
    1,821
    72
    48
    Groningen
    Wat een bijzonder verhaal. Een kerk in zijn kelder...? Vuurkorf met wierook....? Je zal er maar voor, naast, achter, boven wonen (zoals jij dus).
    Wat fijn dat er nu meteen een aantal flinke maatregelen worden genomen. Ik ben reuze benieuwd of hij zich eraan gaat houden. Een vriendin van mij werkt bij een woningbouwvereniging en die heeft ook altijd zulke aparte gevallen. Het vervelende is dat zulke mensen echt niet inzien dat hun gedrag overlast veroorzaakt. Hopelijk schrikt jouw buurman genoeg van de brief en hebben jullie er geen last meer van!

10. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

yeee geen efteling taferelen meer :D

11. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    Werd idd tijd zeg.
    Gelukkig doen ze dr wat aan!

12. Saja87