hoi allemaal Ik wil straks schoenen gaan kopen met mijn dochters maar ik vind het buiten echt veel te koud. Dus wil ik overdekt gaan shoppen Heeft er iemand een tip waar? Ik woon in Leiden maar heb een auto, dus een stukje rijden is niet erg. En ik wil graag naar goedkope zaken zoals Scapino, Schoenenreus etc. Wie heeft een tip groetjes Takhen
Rotterdam, Zuidplein?? Heel groot winkelcentrum overdekt... Ben je wel een paar uurtjes zoet. En heeeel veel schoenenwinkels
En scapino en schoenenreus gaan sluiten.. Dus uitverkoop Althans.. Vandeweek wel. Zuidplein is wel goed winkelen voor kinderschoenen in ieder geval. Scapino, schoenenreus, van haren, Bristol... V&d, c&a en 1982 voor de gewone kleren.. 1982 is soort van kleine primark... Spijkerbroeken voor volwassenen 19, voor kinderen max 10 Tshirts vanaf 2,50. Altijd leuk om even binnen te wippen Soms hebben ze niks.. Soms heel veel. En sinds deze week hebben ze een action.. Maar daar was het vandeweek zo druk dat ik niet binnen ben geweest Naast ahoy.. Dus snelweg af en parkeren maar. (Parkeergarage zit onder het winkelcentrum dus ideaal)
hmmm allebei goede opties. Wel beetje ver rijden maar te doen. Straks even manlief vragen/ompraten Bedankt dames!
Zuidplein! Das echt leuk winkelen vind ik. En van Leiden af is het niet zo heel ver hoor, het ligt naast de snelweg, vanuit Zoetermeer is het een kwartier.
Zuidplein is bij ons vandaag toch 45min rijden hoor Ik zal ook eens kijken naar Hoofddorp, bedankt weer
Eh.. Ik Ben vanaf zuidplein met nog geen uur in Amsterdam. En leiden ligt ong halverwege.. Laatste keer dat ik keek?
Ahj?. Dat is ook zo natuurlijk Wij zijn net terug.. Hoop mensen hadden zuidplein weer gevonden vandaag.. Was echt druk. So far.. Crisis.
Wij zijn uiteindelijk naar Leidschenhage gegaan. Niet helemaal dicht maar wel overdekt dus beter dan buiten lopen. En gelukkig hele mooie schoenen gevonden voor de meiden Bedankt allemaal!