Wasmachinedeur: open of dicht?

Discussion in 'De lounge' started by brownielover, Aug 29, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    Ik zorg eigenlijk dat ik het meteen kan drogen of ophangen a deed wacht ik even met wassen. Een was lang zaten zitten zorgt zeker voor nare luchtjes. Heb een tijdje savonds de wasmachine aangezetvoor het slapen maar dat rook dan smorgens al niet super lekker meer.

Doe trouwens altijd het deurtje open als hij niet draaid. Na mijn idee beter. Lekker luchten

2. Strandbal

Strandbal VIP lid

May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113
    Ik zou de was zoiezo niet zo lang in de machine laten zitten. Dat gaat lekker broeien en krijg je dus een vieze lucht. Waarom hang je het niet diezelfde avond op? Is maar 5 minuten werk...

3. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ja geen idee.. Ik hang het altijd meteen op. Wanneer er geen was in zit deur open iig.

4. Tikkel

Tikkel Lid

Feb 21, 2013
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eerder de was ophangen en daarna deurtje open laten.

5. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

May 11, 2013
    2,604
    3
    38
    Ik had het op een gegeven moment ook dat de was niet meer lekker rook, dat kwam niet door het late ophangen, maar door steeds maar op 1 temperatuur/wasstand te wassen. Op het laatst (wasmachine was al 7 jaar oud) centrifugeerde hij ook niet goed meer. Nu heb ik sinds een maand een nieuwe wasmachine en was nu op verschillende temperaturen en toerentallen. De was ruikt weer zoals hij moet ruiken.

Share This Page