wasmachineprobleem

Discussion in 'Baby en dreumes' started by moontje2008, Oct 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    tja... volgens mij is dit haast niet op te lossen..

Eefjes kamer ligt precies onder de zolder waar de wasmachine staat.. en als dat debiele ding begint te centrifugeren heb ik Eef klaarwakker.. kan me voorstellen als je dat gerommel hoor..

wat moet ik er toch mee.. heb een wasberg ten grootte van de mount everest..

x

2. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

Feb 16, 2007
    1,852
    0
    0
    Zodra de meiden uit bed zijn 's ochtends (7.00 uur) doe ik een was aan. Als Anouschka weer gaat slapen (rond half 9) centrifugeert de machine nog niet. Als ze dan allebei weer gaan slapen (rond 11.30) is ie klaar en kan ik het ophangen. Anouschka slaapt er ook precies onder en wordt er ook wakker van. Ik was dus als ze wakker zijn meestal of kien het zo uit dat ie nog niet bibbert....

3. maartjev

maartjev Fanatiek lid

Mar 9, 2009
    1,534
    0
    0
    Noah slaapt naast de kamer waar de wasmachine staat. Wordt af en toe wel eens wakker van het geluid, maar slaapt daarna snel weer in.

4. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

Mar 23, 2007
    1,783
    0
    0
    Bij de bouwmarkt kun je een soort rubber doppen kopen waar je je wasmmachine op kunt zetten, scheelt al een boel. '
    En misschien eens kijken of hij goed waterpas staat als dat niet zo is maakt hij ook meer herrie.
    Succes!

5. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    ik was en stofzuig wanneer ik wil, ik merk dat beide dames een soort van gewend zijn om gewoon door te slapen ook al is er lawaai.

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,192
    431
    83
    Female
    home sweet home
    Die van ons slaapt er gelukkig ook doorheen. Hebben we hem aan laten wennen vanaf het begin. Weet niet of dat scheelt!

7. Merijn

Merijn Niet meer actief

Dat is ook deels mazzel hebben denk ik. Ik heb vanaf het begin gestofzuigd wanneer hij sliep, maar toen hij een maand of 2 was, werd ie er toch opeens iedere keer wakker van. Dus dat heb ik sindsdien ook niet meer gedaan.

8. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,025
    1,850
    113
    Provincie Groningen
    Tja ik weet niet of je je kind eraan kunt laten wennen.....het ene kind is de andere niet.
    Je kunt wel de was gaan draaien of gaan stofzuigen, maar sommige kinderen worden er gewoon wakker van. Denk niet dat dit een kwestie van gewenning is.

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Denk ook niet dat het een kwestie van gewenning is.. ene kindje slaapt dieper dan de ander.

Zou proberen zoveel mogelijk te wassen als ze wakker is...

10. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    Als mijn zoontje overdag op bed ligt hoef ik geen was te draaien dan wordt hij wakker, maar 's avonds draai ik altijd de was en is er niks aan de hand dan slaapt hij dieper nl. En kan ik het 's ochtends buiten hangen of op zolder. Mijn wasmachien staat in de keuken onder de kamer van mijn zoontje. En was ook wel 's ochtends vroeg voor het middagslaapje van mijn zoontje, alleen zit hij steeds op alle knopjes te drukken... dus mijn voorkeur gaat uit naar 's avonds ;) O ja kijk even of je wasmachien waterpas staat, dat scheelt ook veel herrie... die van mij stond een tijdje niet waterpas en ging aan de wandel met centrifugeren :( maakt ook veel herrie haha. ;)

11. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
  12. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Bij ons staat hij ook vlak naast Finn zn kamer...en die dempers helpen echt goed! Wij hebben ook nog een rubberen mat eronder...maar dat was meer om de vloer te beschermen!

Het enige wat bij ons herrie maakt als hij aan het centrifugeren is is de deur van de droger...die staat er bovenop... erg handig!

Maar Finn is er trouwens nog nooit wakker van geworden!

Share This Page