Mijn man heeft van de week nieuwe werkkleding besteld. Hier zat een donkerblauwe wollen trui bij. Echter was deze een paar maten te groot. In plaats van dat hij deze heeft geruild, heeft hij vanochtend besloten om deze op 95 graden te wassen, want dan zou de trui wel passen.... Vanochtend stap ik mijn bed uit en tref een wasmachine waarvan de rubbers nu helemaal blauw zijn. Heb met vanalles gepoetst en weer laten spoelen op 95 gradeb, maar de rubbers blijven blauw. Nu ligt er een witte was te wachten, zal deze blauw worden? Of heeft iemand de gouden tip om de rubbers weer schoon te krijgen?? Oja en trui is nog steeds te groot....
haha, lekere actie van een man! Ik zou ze net bleek afnemen , goed spoelen en dan vervaagt het na veel wassen wel denk ik. Ik zou eerste een bonte was draaien.
Hahaha! Sorry dat ik lach, maar wat kunnen mannen toch soms lekker denken Geen idee hoe je het weer schoon kan krijgen.. Misschien voorzichtig met een beetje bleek proberen? En dan die laatste zin, oh ja hij is nog te groot. En ruilen kan nu ook niet meer Dan moet je man met kerst maar iets extra eten vermoed ik haha!
Ik verf kleding nog wel eens in de wasmachine, bij mij zijn de rubbers dus ook helemaal verkleurd. Als je al gespoeld hebt op 95graden zit het wle goed hoor,.
Mijn man noemt zichzelf praktisch ... Na flink wat schrobben met bleek en nogmaals spoelen op 95 graden, zijn de rubbers nu lichtblauw. De rest zal wel vervagen!