Weten jullie welk kleurtype jullie zijn? En volg je dan ook de richtlijnen bij het kopen van kledij of het verven van je haar? Ik heb echt totaal geen idee... Mijn huid is bv bleek maar welke ondertoon ze heeft, zie ik toch echt niet. Of op mijn pols zie ik mijn aders maar of dit nu meer blauw of groen is? Je kan hiervoor iemand inhuren zodat je zeker bent welk type je bent maar zou dit zijn geld waard zijn? Is best duur namelijk.
Ik heb het ooit laten doen, leuk uitje met vriendinnen, was sowieso erg leuk om te doen, maar ook zeker een aanrader. Ik heb er ontzettend veel aan gehad, weet precies welke kleding ik wel of niet moet kopen, welke make up te gebruiken en welke haarkleur leuk staat. Ik heb sinds die kleuranalyse nooit meer varianten gehoord op 'wat zie je witjes' en des te vaker complimentjes gekregen. Sindsdien raad ik het iedereen aan en heb ik meerdere mensen al een sessie cadeau gedaan! Zelf doen is volgens mij heel moeilijk. Bij sommige mensen is het vrij makkelijk te zien (Aziaten schijnen bijvoorbeeld vrijwel allemaal wintertypes te zijn), maar de ervaring van 'mijn' kleuranalyste en ook wat ik zelf heb gezien bij de mensen die ik heb meegesleept (toch wel een stuk of 10 gezien inmiddels) wordt het echt tijdens de analyse langzaamaan steeds duidelijker, maar is het niet altijd wat je vooraf verwacht.
Ik heb het ook laten doen, kadootje van mijn moeder toen ik afstudeerde! Ik vond het erg leuk en heb ook zo'n kleurenwaaier met kleuren die me het beste staan. Wel grappig maar ik kocht dus sowieso altijd al wat in de kleuren van de waaier dus blijkbaar was ik zelf redelijk goed op de hoogte van wat me goed stond !
Hier 2x laten doen. Eerste keer was ik een lente-type, vooral de heldere kleuren (lente = type warm); tweede keer bij iemand anders was ik een wintertype (winter = type koel). Dus.... Persoon 1 twijfelde wel heel erg tussen lente en winter, maar koos uiteindelijk voor lente... Persoon 2 wist van deze twijfel, want dat had ik haar gezegd. Zij zei met stelligheid toen dat ik een wintertype was. En wat ik nu koop aan kleuren? Meestal helderblauw, aqua, groen. Die staan me sowieso goed. Gewoon heldere kleuren. Wel leuk om te doen trouwens zo'n test!!
Misschien heb je iets aan deze korte quiz: Welk seizoenstype ben jij? - Quizlet.nl Mijn uitslag was lentetype.
Ik ook! Ik draag heel vaak zwart of wit. Ben een wintertype en dat was ook de enige die zwart en wit in de waaier had.
Ik ben een winter type met mijn zwarte haar, lichte huid en blauwe ogen. Ik droeg al vaak kleding met contrast. Wel grappig dat ik er dus al een goede kijk op had zonder te weten wat voor type ik ben.
Die testen werken niet bij mij omdat ik niet weet welke kleur mijn haren hebben of welke teint mijn huid. Misschien toch maar eens zo'n professional contacteren.
Grappig, ik draag altijd grijs, wit en zwart. En als ik kleur draag; dan blauw. Volgens de test ben ik een wintertype en dat klopt dus
Ik ben blijkbaar een herfstype door mijn lichte huid, groene ogen en donkerblond/bruine (eindelijk eens deze optie ) haar. Maar eens wat gerichter gaan shoppen!