Wij hebben nu een Siemenswasmachine, 9,5 jaar oud minstens 5 wassen per week. Maar de koolborstels zijn bijna op, de rubberen rand gaat rafelen en ik zet het nu op extra spoelen om het goed schoon te krijgen. Nu wil ik dus een nieuwe wasmachine, graag weer een goed merk die lang mee gaat. (mijn sz heeft elke keer goedkopere en die heeft er in 12,5 jaar tijd al 4 versleten) Het moet energiezuinig zijn en een eco-programma. (heb ik nu niet, wel goede gebruiksaanwijzing waarop staat hoeveel water en elec. verbruik per programma) Welke wasmachine beveel jij aan? En waar heb jij het gehaald? Ik heb al wel gekeken waar het goedkoop is bij Mediamarkt etc. of bedrijven in de buurt scheelt zo wat.
Ik heb nu al vijf jaar een tweedehands Zanussi met eco-programma. We wassen 5-7x per week. Hij doet het nog steeds naar tevredenheid!
Ik heb een Bosch, bevalt meer dan prima . 10 jaar garantie op de motor, en het is een machine zonder koolborstels, dus dat is ook fijn. 8 kilo inhoud, voor elk programma een eco of extra snelle keuze, timer, bijvullen als hij al begonnen is, centrifugeert tot 1400 toeren. Ik heb alle huishoudelijke apparatuur van Bosch, Deutsche grundlichkeit ik ben er erg tevreden mee. Ik geloof dat ik hem destijds bij modern.nl gekocht heb. Maar ik zou je aanraden tot woensdag te wachten want het is 21% korting weken bij Mediamarkt. Dat scheelt echt heel veel! Moet je wel meteen de eerste dag bestellen maar dat is een leuke korting.
Wij ook een zanussi. Zeker geen dure. Gaat al 10 jaar mee nu. Heb nog nooit een dure gekocht. Heb gelukkig wel een handige buurman die wasmachine monteur is. Die heeft afgelopen najaar koolborstels vervangen voor me. Kostte me 15,-
Wij hebben ook een bosch. 10 jaar motorgarantie en werkt perfect! Heel tevreden mee. ook 8 kilo inhoud.
Hier pas een LG 8 kilo gekocht met stoomfunctie en zonder koolborstels en een direct drive motor Ook 10 jaar garantie er op Hij bevalt prima heeft een opfrisfunctie snelwas functie voor vlekken donkere was weeg de was om te voorkomen dat die te lang draait super stil En superzuinig in verbruik