wasmand op de babykamer?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door heppiedepeppie, 31 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    hier wel een klein (was)mandje, kleertjes van haar was ik nl apart...
    hydrofiele luiers, slabben en beddegoed gaat gewoon met de rest mee...

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb ook altijd op de babykamer een wasmand gehad. In de spuitluiers tijd had ik ook een was-emmer voor echt viese kleertjes ( maar ik heb het gemak van wasbare luiers, dus echt vieze kleertjes gingen in de luier emmer en dezelfde avond in de wasmachine. )

Ik gooi haar kleertjes op haar kamer in de wasmand. Ga ik wassen, dan verzamel ik alles bij elkaar.

3. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Wij hebben een wasmand op haar kamertje staan, vindt het reuze handig.....als er iets smerig is gaat het gelijk in de mand tijdens het verschonen anders gooi je het eerst op de grond en kan je het daarna na een andere kamer brengen en daar in de mand gooien.
    wij wassen ook haar kleertjes en overige appart dus niet met onze was mee.

4. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    als ik haar omgekleed heb gooi ik het naast de commode op de grond en wanneer ik de kamer uitga neem ik het mee en gooi het in de wasmand.

Mag ik vragen waarom sommige van jullie babykleertjes apart wassen? (heb ik nooit gedaan:S)

5. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Hier gaat alles na het uitkleden meteen in de "gewone" wasmand in de badkamer. ik kom er toch langs en het is een kleine moeite om dat mee te nemen. ik zie er het nut niet zo van in om in de babykamer een mand te gaan zetten terwijl de badkamer 2 deuren verder is. dan zou ik dus eerst alles in de "babywasmand" gooien om het vervolgens 1 of meerdere keren per week naar de badkamer te brengen om het bij de rest van de was te gooien.
    hier gaat alles ook met de gewone was mee.

Deel Deze Pagina