Wasmand vraagje

Discussie in 'De lounge' gestart door Sassie1981, 5 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Ik heb er 2 over bij de wasmachine en ik heb er 1 om schone was in te verzamelen... Gewoon bij de machine sorteren.. De man hier kan niet eens vuilnis sorteren nevermind zijn kleren...

2. Marihi

Marihi Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.268
    671
    113
    Ik heb vier wasmanden in de badkamer staan met daarboven gelamineerde kaartjes met daarop wat er in de mand moet. Inmiddels weten man en kinderen wat er in moet.
    Ik was ondergoed gewoon mee met handoeken en washandjes. Op 75 graden met voorwas of inweek. Dan word je was dus twee keer gewassen, dus zie ik geen enkel bezwaar om dat bij elkaar in te gooien.

3. Banana

Banana Fanatiek lid

29 jun 2014
    2.045
    621
    113
    Ik heb 1 wasmand in de badkamer waar alle was in gaat.
    Elke avond breng ik de wasmand naar zolder, waar ik 3 manden naast de wasmachine heb staan. 1 voor donker/gekleurde was, 1 voor de kookwas en 1 voor de lichte was. Gaat prima zo!

4. Dustin

Dustin Actief lid

4 jun 2016
    371
    42
    28
    NULL
    NULL
    Bij ons houd iedereen zich eraan. Ik heb er voor de kinderen stickers op geplakt van een wit shirt. Een donker shirt. Een gekleurd shirt en een handdoek

5. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Hier gooien we alles bij elkaar in de wasmand. We wassen eens per week dus dan sorteer ik alles (of eigenlijk doet mijn man dat). We hebben voor het sorteren een stel opklapbare wasmanden van de Ikea. Dan de hele dag wassen en aan het eind vd dag de wasmanden opklappen en weer de kast in.
    De kinderen direct zelf laten sorteren zou wel tijd schelen, maar dan zit ik de hele week tegen 6 wasmanden aan te kijken ipv 1...

6. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.688
    2.387
    113
    Vrouw
    Broek
    Wow... Blijkbaar ben ik vreemd... Sokken en onderbroeken gaan bij mij "gewoon" mee met de normale was. Nog nooit over nagedacht om die apart te doen..Verder heb ik "gewoon" 1 wasmand waar iedereen (lees ik die het overalvandaan moet plukken) alles in doet en dan sorteer ik bij het wassen. De ene keer een aparte bonte en zwarte was maar als het niet veel is doe ik dat samen. Of lichtgrijs gooi ik soms bij t wit en soms bij bont, net hoeveel ik van iets heb. Mijn mannen thuis zijn daar helemaal niet mee bezig :).

7. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Zoon heeft nog een klein wasmandje (formaat prullenmand) op zn kamer.
    Aan de binnenkant van de klep vd 60 graden mand, hamgt een papier met wat er in die mand hoort. (Speciaal voor vriend;) )
    En ja, hij houdt zich er aan, anders wordt zn was niet gewassen.

De 60 was hoeft meer gesorteerd te worden, tenzijbhet heeul veeeul is.. dan pak ik wel alle handdoeken in 1 was.
    De mand met overig, sorteer ik wel uit. Ik maak allemaal hoopjes op de grond en was het zo weg.

8. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Hier staan 2 wasmanden op de overloop. Eentje voor de 60 graden was(sokken, ondergoed, handdoeken, theedoeken) en één voor alle andere wassen. En op de kamer van mijn dochter staat een emmer voor haar wasgoed, dan kan ik het vanaf de commode e4 gelijk in gooien. Als ik de was doe sorteer ik zelf even op kleur mocht dat nodig zijn.

9. missle

missle Fanatiek lid

4 mrt 2010
    1.526
    1.073
    113
    Wij hebben in de badkamer 2 bakken staan om gekleurd en wit te sorteren. Zelfs onze 2 jarige sorteert de was als hij het zelf in de bak gooit :D

10. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Ik heb bij de wasmachine een lange smalle kast op maat gemaakt met vier grote vakken. Daarin sorteren wij de was en het is ideaal! Heb er uit voorzorg al een luchtverfrisser in, waardoor het altijd lekker ruikt 👌🏻

11. Sassie1981

Sassie1981 Fanatiek lid

2 mrt 2006
    2.888
    617
    113
    Dit vraagt om een foto :D

Deel Deze Pagina