Ik wil binnenkort beginnen met het wassen van alle babykleertjes, welk wasmiddel gebruiken jullie? Ik neig zelf naar Neutral of kan het wel gewoon met je eigen wasmiddel? (Ariel), uiteraard zonder wasverzachter.
Wij deden eerst met onze eigen wasmiddel mee maar later kreeg ze eczeem. Dus nu klok wasmiddel is neutraal. Had ik eigenlijk in het begin al moeten doen, babyhuidje is zo teer.
In het begin gebruikte ik eco wasmiddelen maar eh ze wassen niks zeg maar Nu gewoon met ons wasmiddel!
Ik gebruikte altijd Ariel, toch keer overgestapt op Neutral...wat een rotzooi!!!!!! tis zeer zeker zacht maar de vlekken gaan er niet uit, gauw weer overgestapt op de oude vertrouwde.
Hier gewoon ons eigen wasmiddel. Gebruik al nooit wasverzachter omdat mijn vriend daar dus nooit tegen heeft gekunnen. Wasmiddel koop ik maar net wat ik tegen kom of in de reclame is. Nu was 50% op jumbo eigen merk. Dat gekocht.
Ecover. Wasverzachter gebruik ik nooit ivm allergie. Wel gooi ik soms wat azijn in het wasverzachterbakje.