Wat gebruiken jullie om je was lekker fris te laten ruiken? Ik gebruik meestal poeder voor 60gr wit en bont (handdoeken en ander textiel, ondergoed) en vloeibaar voor de 40 en 30gr was. Kleding was ik dus met Robijn Klein en Krachtig of een fijnwasmiddel. Het is me opgevallen dat ik, als ik wasverzachter toevoeg een minder frisse geur krijg dan dat ik alleen wasmiddel gebruik. Meestal gebruik ik dus alleen een hoofdwasmiddel. Ik vind het echter soms wel fijn om een wasverzachter toe te voegen voor de zachtheid van sommige was... Welke combinatie gebruiken jullie? Ik vind bijvoorbeeld Robijn Zonnig Geel wasverzachter heerlijk, maar als ik deze gebruik i.c.m. Robijn Klein en Krachtig roze, krijg ik een "net-niet" geurtje... omdat beide producten geparfumeerd zijn, lijkt me... Wie heeft er tips? Handdoeken enz. gaan in de droger, kleding hang ik meestal lekker op aan het wasrek buiten.
Ik gebruik altijd de combinatie Ariel waspoeder met Robijn wasverzachter. Meestal heb ik de Sensations met Perzik en ? of de witte (puur?)
Ik zorg dat ik lekkere, sterk geurende wasverzachter heb. Meestal is dat Robijn. Maar het wasmiddel heb ik gewoon van Action, zo'n 3L fles voor een euro nogwat, ik rook mijn wasmiddel toch nooit meer dus dat vond ik zonde van het geld.
Ah basic, voor de fijne was. Ik gebruik altijd een bodempje van zo'n wasbolletje, das meer als genoeg. Mijn was heeft nog nooit zo lekker geroken!
Ik gebruik sinds een paar maanden Omo Ultimate, en sindsdien ik die wasmiddel gebruik nooit meer een wasverzachter. Wauw, die waspoeder rookt echt heel lekker! Voorheen gebruikte ik Ariël icm Lenor
Thanks! Snap niet waarom het bij mij dan niet zo intens ruikt? Ik zie dat de meesten toch ook verschillende wasmiddelen met elkaar combineren... Als het uit de droger komt is de geur bijna weg...
Ik gebruik graag ariel wasmiddel of robijn of anders AH/jumbo eigen merk. Wasverzachter altijd Robijn of lenore. Soms Silan. Robijn wasverzachter vind ik het lekkerst met die creations geuren.
Eigenlijk door een tip hier op ZP begonnen met waspoeder van de Lidl (voor witte was). Die ruikt heerlijk! En gebruik er dan de roze Lenor wasverzachter bij.
Ariel wasmiddel en Robijn puur en zacht wasverzachter. Of die met de gouden/bruine dop,weet zo even niet hoe die heet.
Deze combinatie lijkt wel gelukt te zijn... Robijn Klein+Krachtig roze en die tiarebloem en wilde bessen wasverzachter.... Deze is echt sterk!