Hoi hoi! Vandaag heb ik alle kleertjes, lakentjes, noem maar op gesorteerd op kleur/temperatuur zodat ik morgen kan gaan beginnen met de eerste wasjes voor de kleine. Als ik die washoop zie ben ik de komende dagen wel even zoet. Vraagje aan jullie; hebben jullie alles op een rekje opgehangen en niets in de droger gedaan, of maak je een selectie wat wel en niet in de droger gaat. Zelf zit ik te denken het beddengoed en de handdoekjes/hydrofiel lappen in de droger te doen en de kleding, rompertjes, sokjes etc. allemaal op te hangen (pff, wordt nog wat ) Wat zijn/waren jullie ervaringen? Liefs, Lise
Ik heb ook rekjes staan. Als ik haast heb, dan gaat het in de droger, maar meestal hang ik het op. Let er op, dat je de meeste kleertjes en rompertjes niet in de droger kunt stoppen. Hydrofiele luiers en lakentjes wel. Ik zou het voor de zekerheid nog even nakijken bij aparte dingen.
Ik heb altijd alles in de droger gedaan. Alles is goed gebleven. Maar als het mooi weer is hang ik het wel lekker buiten op. Moet wel zeggen dat ik hempjes heb gekocht bij de zeeman en die krimpen wel in de droger. Maillotjes ook. Dus die gaan er niet meer in.
Truitjes en broekjes gaan bij mij niet in de droger, maar de rest zoals sokjes, hydrofiele luiers, rompertjes etc gaan wel in de droger. Wordt het meteen lekker zacht van.
Bij mij gaan de hydrofiele doeken, spuugdoekjes, slabbers, beddegoed van 't ledikantje en de aankleedkussenhoezen in de droger. (scheelt zoveel tijd en plaats op 't wasrek!!) De kleertjes, rompers, sokjes en maillotjes gaan hier op 'n wasrek. Ik hang 't ook meteen netjes op, zodat ik niet hoef te strijken. Is 'n kleine moeite en 't scheelt je 'n hoop strijkwerk! Suc6 met je babywas, ik weet nog dat ik dat echt genieten vond!! (om al die kleertjes te zien hangen...)
Ik ga morgen beginnen de baby kleding te wassen heb het al uit gesorteerdt. Heb geen was droger dus hang het op aan rekjes voordeel dat het weer ook mee zit. Hebben julie de eerste keer de baby kleding in de wasmachine gewassen of met de hand? Me schoonmoeder zegt dat ik het beter met de hand kan wassen zodat ik niks hoef te strijken. En wat strijken jullie trouwens allemaal van de baby spullen/ kleding?
ik heb zolang ik op mezelf woon nog niets gestreken. sape zijn bakkersbroeken komen wel eens kreukelig uit de was, goed op vouwen en dan gooi ik de bijbel er boven op.... werkt perfect!!! hahaha voor 1 broek ga ik niet lopen strijken! dus ik heb dit maar zo opgelost!
ik strijk nix! heel soms de zakdoeken... als er nix meer in de kast ligt! haha, dan ligt er 'n stapel op de strijkplank... maar van babywas dus nix! (ik hang dus alles heel netjes op en trek 't meteen uit de kreukels! scheelt 'n hoop strijkwerk!)
alles verdwijnt als het moet bij mij in de droger maar als het mooi weer is hang ik het liever buiten mmmmmmmmm dan ruikt het zo lekker fris maar is idd een heel werkje de eerste keer heb ik alles in de droger gestopt alleen wel even kijken want sommige dingen kunnen echt niet in de droger of je moet maatje prematuur willen hebben was dat geen probleem hier want ze had maatje prematuur sucses met je was
hier ook geen droger, dus alles aan de lijn... 1e keer heb ik de lakentjes gestreken, meer uit vertedering... nu strijk ik nix meer! alleen overhemden... idd scheelt het een hoop als je alles netjes ophangt...
Je kunt alles best in de wasmachine gooien. Ik strijk ook bijna alles. (Doe ik met mn eigen kleren ook)
Oh wat fijn te lezen dat ik niet de enige ben die niet strijk! Ik strijk dus ook NIKS. Ook geen overhemden. Gewoon nat ophangen en bijna alle kreukels zijn eruit.