Ik gebruik eigenlijk nooit wasverzachter, vroeger wel maar op een gegeven moment ben ik daarmee gestopt en ik merk eigenlijk geen verschil! Qua wasmiddel gebruikte ik altijd Robijn, maar na die test van de consumentenbond ben ik overgestapt op het vloeibare wasmiddel van de Lidl. En dat bevalt prima! Er zijn ongetwijfeld merken te vinden die je was nog lekkerder laten ruiken, maar nu bespaar ik flink wat geld en heel eerlijk vind ik dat belangrijker... Ieder zo z'n ding he!
Ik gebruik Ariel wasmiddel. En Sun wasverzachter, speciaal voor de droger. Blijft heerlijk fris ruiken.. Maar die van Lenor zijn ook goed..
Ik krijg altijd zin om te wassen als ik de robijn zie! Ook wat ik wel eens doe, is snel even wat laten drogen op de kachel (truitjes van de meiden) Dan ruikt je huis heerlijk fris!
Ik heb wasmiddel van Ariel(grote megazakken van de Gamma) En meestal gewoon de blauwe robijn wasverzachter
Dash zomerfris!!! Wast super schoon en ruikt heerlijk gebruik GEEN wasverzachter. Het ruikt van zichzelf al super lekker.
Wasmiddel vind ik 100 % robijn het lekkerst!! (alle varianten van klein en krachtig) Wasverzachter vind ik Lenor onwijs lekker ruiken, de roze/paarse/rode, maar ook die rode van robijn! @ Amaryllis, ik vind het ook wel belangrijk dat het niet te duur is, maar ik koop robijn ALTIJD in de aanbieding. Nu bijvoorbeeld is robijn klein & krachtig 50% korting bij de supercoop, heb gelijk 12 flessen gekocht...hihi. En dan ben je echt goedkoop uit voor wasmiddel hoor! 12 halen, 6 betalen dan he.
Soupline Aroma Therapy, en dan de rooie! Ruikt OVERHEERLIJK! De witte van Soupline (is eigenlijk hypoallergeen) ruikt ook erg lekker! Verder heb ik voor witte, fel gekleurde en donkere was aparte spulletjes van de Lidl.(Formil denk ik) En voor handdoeken enz Dash.
wasmiddel robijn de blauwe wasverzachter ook robijn heerlijk het hele huis ruikt er naar als mijn was is opgehangen op zolder
Wat een reactie's van iedereen! Ik ben nu aan de slag gegaan met Robijn klein en krachtig wasmiddel en wasverzachter van Lenor de rooie. En het ruikt heeerrrrlijk!!! Iedereen bedankt voor de antwoorden! Liefs, Diamaria
Vergeet Dash niet!....die blijft heel lang hangen heerlijk...vooral als je je lakens wast...ruik je het al uit je wasmachine en daarna met het ophangen...blijft de geur sterk aanwezig! en zelfs in je kast!!! mmm ga gelijk een wasje doen lol
heb een hele goedkope wasmiddel want door de wasverzachter ruik je die toch niet meer hihi... wasverzachter heb ik van Lenor die zwarte heerlijk!
ik verander eigenlijk heel veel. maar mijn voorkeur gaat naar 'le chat' waspoeder en de oranje robijn wasverzachter. Heer-lijk ! Ook de persil waspoeder en de robijn creme ruiken heel lekker
Ariel wasmiddel! Heerlijk een genot om de was te doen . En als wasverzachter heb ik het liefst robijn!
Ik gebruik altijd robijn wasmiddel en mn wasverzachter is van Silan, die kleine bolletjes die je tegelijk in je trommel kan doen.....ruikt heeerlijk!!!(Vooral de gele!!) 1 Nadeel: Het is best duur....maar ik gebruik het ook als stofzuigerluchtje! Zuig gewoon wat van die korrels op en heerlijk ruikt je huis!!!