Hier heb ik nu Robijn klein en krachtig met Robijn Zomerfris. Als die flessen op zijn ( heb 5 van elk staan) ga ik over op Dash Oceaanfris ( ook 5 pakken van staan) Gebruiken jullie nog extra wasverzachter bij de Dash?
robijn klein en krachtig roze fles! Hmmm heerlijk! Ik koop ook geen ander meer, al is het een aanbieding. Deze geur is me het geld wel waard! Ik hang nu met liefde mijn was op!
Dash !! gebruik er geen wasverzachter meer bij, mn hele hui ruikt dr altijd naar heb al paar keer de vraag gekregen welke et was, dus genoeg mensjes overgebracht op de dash
Kheb niet alle berichtjes gelezen maar hier stip op nr. 1 is Robijn vloeibare wasmiddel en dan ook de wasverzachter van Robijn, die groene en roze fles met bloemetjes erop
Vind Fleuril erg lekker! Ook de groene van Robijn, de klein en krachtig versie, de roze is ook wel lekker, maar wij hebben Lenor wasverzachters (groen, blauw en roze) en daar ruikt de roze niet zo lekker mee in combinatie... Maar wel met Fleuril en de groene.. Heeerlijk ruikt dat, en dan ruikt echt je hele huis erna, en je kleren ruiken ook heel lang.
Wasmiddel gebruiken wij verschillend: Ariel, Dash of color reus. En wasverzachter altijd Lenor, de blauwe! Echt heerlijk!
Het wasmiddel van Ariel en de wasverzachter van Lenor (blauwe, rode en paarse)..heerlijk ruiken die..
Dash lentefris en roze fles Robijn, weet niet hoe hij heet uit mn hoofd en geen zin om naar boven te lopen haha maar kwam die toevallig een paar weken geleden in de aanbieding tegen bij de Dekamarkt en die neem ik dus voortaan, heerlijk!
oh ben 1 van de weinige die lidle wasmiddel gebruikt hihihi in combi met lenor wit klassiek of die van lidle zelf doussy (wit/oranje) als lenor in de aanbieding is slaan we die weer groot in hihi