dat is wat we zoeken.. hij komt altijd buiten te staan.. we zijn niet vh beitsen etc... maar vinden hout wel het mooist denken we... tips voor betaalbare eettafels (> 2 meter)
Wij hadden er een van de Lidl, maar die kwam helaas kapot aan en was de laatste... Daarna een betaalbare op marktplaats gevonden. Grote tafels voor buiten zijn helaas duur
Eigenlijk moet je wachten tot eind van de zomer , dan komen de leuke aanbiedingen. Ik zie dat onze tafel van 3m bij Karwei nu 800€ is, maar wij hadden hem voor de helft toen.
Wij hebben er een gekocht bij een zaak in Lopik die showmodellen verkoopt. Tafel is 2 meter + 6 stoelen was 350 euro. Had mijn man via marktplaats gevonden. https://www.marktplaats.nl/verkopers/13192022.html
Mijn zoon is er 1 aan het maken van steigerhout. 200x96 dacht ik, uit mijn hoofd. Misschien is dat wat? Ik weet niet wat je betaalbaar vind?
Wij hebben een picknicktafel van 3 meter, is dat een optie? Hij was 5 jaar terug dacht ik 300 euro ofzo, hij staat nu dus al ruim 5 jaar buiten, en natuurlijk is hij niet perfect meer, we doen er niks mee, ook niet in de beits ofzo, maar hij is nog steeds erg mooi en vooral heel stevig. Wij vinden dat ook veel fijner om aan te eten, omdat een gewone tuintafel met gewone tuinstoelen vaak zo raar hoog is (de tafel t.o.v. de stoelen). We hebben voor erbij nog een kleinere tuintafel met lekker stoelen voor als we gewoon buiten zitten.
Precies, en die uitverkoop start bij veel zaken toch al halverwege de zomer. Wij hebben een hele set, houten tafel, stoelen, bank, parasol enz. bij een tuinmeubelzaak (Piet Versteegt) toen voor de helft van de gewone prijs gekocht. En we hebben het al jaren en het ziet er nog steeds goed uit. Al moeten ze inmiddels wel weer een keer behandeld worden.
Wij hebben 2 jaar terug ook gekozen voor een picknicktafel ipv een gewone tafel en stoelen. Een super degelijke van 240 voor €150 bij een plaatselijke houthandel. Nou daar hadden we hem zelf niet voor kunnen maken... En na 2 jaar ziet hij er nog top uit! En vanmiddag weer een kinderfeestje thuis en ook dan is het echt ideaal
Picknicjtafel is echt geen optie. We willen ook met ouderen eraan kunnen zitten... Online tips zijn welkom! Ik dacht een houten tafel (>220 cm) en leuke gekleurde stoelen (goedkope versie op de fermob) voor eraan
Marktplaats! Ik heb zelf een grote tuintafel en wil er graag van af. (Helaas mijn man niet). Ik denk dat er meer mensen zijn die hun tuintafel toch te groot vindrn
op marktplaats vinden wij niks in de nabije omgeving... en hoe ga je een tafel vervoeren van minimaal 2 meter lang? nee, liever een online zaakje die het bij je komt afleveren... iemand een tip, dan hoor ik het graag. alle grote winkels als kees smit, gamma, karwei etc al online bekeken maar niks!