Hoi mama's, Mijn dochtertje is nu 3 maanden en ik vraag me af wanneer ik weer gewoon wasmiddel (geen neutral) en wasverzachter kan gebruiken voor de babykleertjes en -dingetjes. We hebben namelijk geen droger dus met name wasverzachter zou wel lekker zijn voor de badstoffen omslagdoeken enzo.... Gr. Kussentje P.s. hoe doe ik een nieuwe banner weten jullie dat ook?
Als je kindje helemaal niet reageert met waswmiddel kun je het gewoon een keer proberen. Als wasverzachter zou je evt ook een klein scheutje azijn erbij kunnen doen.
Ik ben alleen zo bang dat ze dan ineens overal uitslag heeft als ik het probeer! En dat vind ik zielig . Moet die azijn dan in het wasverzachterbakje? En is het schoonmaakazijn of gewone azijn?
Die bultjes heeft je baby geen last van hoor, ze trekken snel weer weg. Gewoon proberen Als wasverzachter gebruik je een scheutje gewone azijn, in het wasverzachterbakje.
ik heb alleen de eerste weken Neutral gebruikt, nu gebruik ik gewoon wasmiddel met robijn hypo-allergene wasverzachter. Nergens lanst van.
hier vanaf het begin robijn gebruikt. En na ongeveer 3 maanden ook met wasverzachter. Gewoon kijken hoe je kindje erop reageert.
Ik heb vanaf het begin m'n gewone wasmiddel en wasverzachter gebruikt (dash en lenor). Bij alle 2 m'n jongsten geen reactie op geweest. Bij de oudste 2 gebruikte ik alles van Robijn, en hebben ze ook nooit op gereageerd.
Ik heb ook al vanaf zijn geboorte gewone wasverzachter en wasmiddel gebruikt, hier nooit ergens last van gehad.
Wij gebruiken vanaf dag 1 gewone wasmiddel, zelfs toen de kinderen in de couveuse lagen. Heb het nagevraagd in het zkh, en daar wordt ook gewassen met de gewone wasmiddel (geen Neutral of zo), dus ze kwamen er toch mee in aanraken. Overigens alle babys die dus in het zkh zijn geboren/ hebben gelegen. Na een maand of 3-4 zijn we ook wasverzachter gaan toevoegen, gelukkig ook geen reactie op gehad.
ik van neutral wasverzachter. Ik blijf neutral nog even gebruiken. Mijn vriend had vroeger een gevoelige huid en femke had vanaf haar geboorte een heel gevoelige/droge huid. Dus ik doe nog even voorzichtig.
Ik heb de eerste maand de kleertjes gewassen met C1000 Sensitive (veel goedkoper dan Neutral!) en Neutral wasverzachter. Toen beiden op waren, ben ik weer mijn standaard wasmiddel gaan gebruiken (C1000 eigen merk + Robijn Zomerfris) en nergens last van hoor. Mijn zoontje heeft ook nooit luieruitslag, dus sowieso niet echt een gevoelig huidje. Ideaal!
zou het gewoon een keer proberen. En dan eerst een ander wasmiddel en dan een ander wasverzachter (of andersom) mocht ie er wel op reageren weet je wat de boosdoener was. o ja een nieuwe banner is simpel. Gewoon een banner uitzoeken als je voorheen hebt gedaan en dan bij je instellingen je handtekening wijzigen. De ouder banner deleten en de nieuwe link er neer zetten!
Dank iedereen, ik ga het inderdaad maar gewoon even proberen als de neutral op is. Die Robijn hypoalergeen of zoiets wat iemand schreef lijkt me ook een goede. Ik hou zo van het luchtje van wasverzachter! Ellen dankje, ga het even proberen. Ik wist namelijk ook niet meer hoe ik ooit die banner had gedaan. Is ook alweer een jaar geleden
ik heb nooit neutral gebruikt wij hebben witte reus en dat gaat prima. mijn andere kinderen zijn ook allergisch en dit middel werkt prima. wasverzachter is zowieso slecht voor babyhuidjes. ( heb ik bij de vorige 2 geleerd ) daarmee moet je wel een jaar of wat wachten. ik gebruik het trouwens al 12 jaar niet meer en mis het niet. grofweg kun je zeggen hoe duurder het wasmiddel en hoe harder eht stinkt ( of lekker ruikt ) des te meer toevoegingen erin zit en des te groter de kans is op reacties.