Ha meiden, Wij gaan opzoek naar een nieuwe tuinset. En hebben nu een tafel met 4 van die standenstoelen. Ik ben benieuwd naar jullie mening. Wat vinden jullie prettiger een tuinset (tafel met stoelen) of zo'n loungeset? En is dat prettig met kleine kinderen? Alvast bedankt!
Was pas geleden een topic over.. Misschien kun je hem terugzoeken voor veel reacties Wij hebben beiden.. Loungeset staat er van begin lente tot het laatste mooie weer, tuinset gebruiken we alleen bij etentjes met veel familie. Zelf zitten we gewoon met het bord op schoot buiten, kindjes aan een houten kinderpicknicktafel of we gaan voor dat halfuurtje naar binnen (met de deuren open ).
Ah thanks! De kwam via Google niet naar boven! Meteen even gelezen, maar ik schiet er nog niet heel veel mee op haha. Zie wel al onze voor- en nadelen voorbij komen. Voordelen: - relaxen - kindjes kunnen er makkelijk bij komen zitten - ziet er gezellig uit Nadelen: - slepen met kussens - onhandig met eten - duur Toch nog maar even over nadenken dan...
Wij hebben beide maar als ik zou moeten kiezen ga ik voor de tuinset. Zomers eten wij vaak buiten en dan is een tuinset toch echt wel aan te raden (tenzij je graag met je bord op schoot eet). Lounge set is erg lekker maar daar maken we vooral gebruik van als we na het werk nog even een gezellig drankje willen doen of als vrienden op bezoek komen. Zodra we gaan eten gaan we dan weer door naar de tuinset .
Wij hebben een lounge set met wen hoge tafel. Daardoor kunnen we dus gewoon eten aan tafel in de zomer maar ook heerlijk relaxen! Echt een aanrader!
Wij hebben ook beide. En gebruik ze ook allebei, net al binnen eigenlijk. Staat ook een kinderstoel buiten. Maar als ik zou moeten kiezen zou mijn loungeset blijven, als ww bbqen zitten we ook daar. Met mijn dochter zitten we vaak daar. Heerlijk gewoon! Het nadeel is inderdaad het slepen met kussens, maar daar heb je tegenwoordig ook hoezen voor.
Wij hebben deze stoelen: Tafel Riviera met fauteuil Aberdeen En dan een vierkante tafel. Ze zitten echt heerlijk en we kunnen ook gewoon eten aan tafel.
Ik heb gewoon een tuinset, dat gesleep met kussens was voor mij inderdaad de reden om geen loungeset te willen. Daarnaast was ook het buiten kunnen eten voor mij belangrijk. En last but not least: ik zit als het mooi weer is graag lekker languit met een boekje in het zonnetje, en dan vind ik een standenstoel toch fijner.
Wij hebben ook beiden. De tafel met stoelen is natuurlijk ideaal om aan te eten, barbecuen enz. De loungeset gebruiken we eigenlijk het meest. En onze uk kan hier ook gewoon zelf op klimmen. Wel zo gezellig!
Ik denk dat wij uiteindelijk voor beide gaan. Omdat ik bij mijn appartement een leuke tuinset had met heerlijke stoelen, hebben we nu twee sets staan omdat ik bij mijn vriend benvgaan wonen. Over een jaartje wil ik denk ik wel één van die sets wegdl doen en vervangen voor een loungeset. Ziet er gezellig uit en inderdaad het voordeel dat kleintjes er ook op kunnen klimmen. Jammer van het slepen met de kussens maar dat zou ik dan voor lief nemen