nee teveel was zeker niet. soms is ie half leeg, andere keer weer goed gevuld maar niet té. het is een 7kilo trommel dus gaat aardig wat in hiervoor een 5kilo gehad(zeer oud dingetje) en doe nu bijna evenveel was erin. zoals iemand hier al zei, misschien ligt het wel aan de afvoer/waterleiding/whatever. zo ff woningbouw bellen, kijken wat die ervan zeggen
net gebeld en moet ff eerst met bleek ofzo of ontstopper de boel door spoelen en kijken of t dan weg gaat. zo niet dan moet ik ff terug bellen en dan komt er iemand langs. dus van de week maar ff alles doorspoelen boven terug komend op wasmiddel: als ik t zo ff globaal zie gebruiken de meeste Robijn. en velen niet eens wasverzachter. heb eigenlijk altijd wasverzachter gebruikt. nooit aan gedacht om dat weg te laten. misschien maar Robijn proberen en dan keer geen wasverzachter. kijken wat dat met mn was doet
Ik gebruik nu ook ariel. Dat is meer vanwege de vlekken die mn dochter eerder maakte. Niks anders hielp. Voorheen ook veel AH huismerk gebruikt en soms van de Aldi (was me te lastig moest ik speciaal voor rijden). Wasverzachter altijd robijn vanwege allergie.
Ik gebruik afwisselend verschillende wasmiddelen. Als ik langdurig dezelfde gebruik merk ik dat de was minder fris ruikt. Heb nu dash gehaald. 1 plus 1 gratis!!
Ik gebruik Ariël Sensations wasmiddel, ruikt heerlijk En Robijntje morgenfris wasverzachter, ook heerlijk hihi De was ruikt hier altijd lekker en fris!
Eerst de geur en dan kies ik de goedkoopste. Maar ik moet zeggen dat ik alleen wasmiddel in de aanbieding koop. Wat vooruit dus een voorraadje. Tijdje terug 11 flessen robijn en omo gekocht die in de op is op bak lagen bij de AH. Voor 2 euro ipv 6 nog wat normaal. En ik koop ook eens in de zovee. Tijd zo'n hele grote fles. Zo'n halve jerrycan achtig ding. Volgens mij is dat weer ariel. Maakt niet uit. Het scheelt dan vaak de helft met als ik het gewoon los koop. Doe er super lang mee. Ik gebruik ook maar 1/3e tot de helft dan wat er op de verpakking staat. Meestal maar 15 ml en het word alsnog schoon en ruikt lekker.
Ik koop altijd een verschillende, maar heb nu die (groene) van de Lidl en vind hem prima. Ik vind dat wasverzachter meer doet, ook daarvan heb ik altijd een verschillende. Ligt eraan wat er in de aanbieding is.
Bij mij was het idd een verstopte afvoer...waardoor de wasmachine het vuile water terug kreeg en daarmee ging spoelen. was met een nieuwe afvoer zo opgelost en nu lidl wasmiddel in combi met robijn wasverzachter en was ruikt heerlijk fris.
Koop het altijd in de aanbieding bij de AH. 2+1 gratis bijvoorbeeld. Meestal sla ik genoeg in dat ik tot de volgende aanbieding vooruit kan.
bleh dat klinkt echt ranzig maar ben bang dat dat bij mij ook het geval is. hoe spoel je zoiets door?! die slang van de wasmachine zit in zo'n buis. maar hoe spoel je die buis door dan?
Met soda en kokend water, brok soda nemen, dit wat verkruimelen en in de afvoer doen, en met kokend water nagieten. Als dat niet helpt, toch een monteur of zo laten komen.
soda oe volgens mij heb ik dat nog wel liggen. mens van woningbouw zei ook over azijn ofzo? vanavond maar is ff doorspoelen. handig om erna een was te draaien(vol of leeg) of ff wachten juist?
soda erin, heb t ff laten weken. gekookt water er achteraan. wasmachine staat nu op 30min spoelen(leeg) en ben benieuwd of het vanavond weer fris ruikt. straks ff andere wasmiddel halen. zag bij Boni dat Fleuril in de aanbieding is maar die heb ik hier nog niet voorbij zien komen dat iemand die gebruikt? (klinkt t zelfde als die van lidl dat merk) edit: zie bij c1000 dat Ariel in de aanbieding is. morgen maar ff halen