Wasmiddel

Discussion in 'De lounge' started by Roozjuh, Jun 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

Mar 10, 2012
    3,669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Ik heb alles van robijn vind vooral de roze color fles heerlijk ruiken en wasverzachter de paarse en groen sensation is dat geloof ik

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    net bij Boni geweest en de Color Reus was in de aanbieding. heb daar 2 flessen van gehaald. morgen ff wasje draaien. nu net niet genoeg was voor een volle wasmachine. oja en Robijn wasverzachter gehaald

3. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Ik heb de woningbouw gebeld en die hebben het rioolbedrijf gebeld. Is met een veer doorgepropt. Maar dat was niet voldoende, dus hebben ze een nieuwe afvoer gemaakt.

4. senta

senta Niet meer actief

Ik gebruik fleuril heerlijk.wasverzachter van de jumbok en dan met jojobaolie zo lekker.

5. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

ik ben allergisch voor wasverzachter :( ik gebruik het ook niet voor m'n dochter en m'n man heeft het ook nooit gebruikt. Aan de ene kant best jammer vind ik, het ruikt meestal wel lekker!

Qua wasmiddel heb ik nu bij Kruidvat een tijdje geleden 2 grote jumboflessen gehaald. Eentje is nu bijna op. Meestal heb ik Robijn, die vind ik toch wel lekker ruiken.

Had jaren geleden bij de Lidl wasmiddel gehaald maar die rook toch echt niet zo fris.

6. Sila24

Sila24 Niet meer actief

#66 Sila24, Jun 28, 2013
    Last edited by a moderator: Jun 28, 2013
    gele persil van de action die laat je kleding ruiken naar een lush winkel...heerlijk

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    heb nu Robijn wasmiddel en wasverzachter. ruikt heerlijk. helaas blijft de riool lucht hangen en wil/kan woningbouw niks doen. moest ontstopper in de afvoer doen en dat zou moeten helpen. van t weekend maar ff doorspoelen weer

8. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

Nov 20, 2012
    1,206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    De blauwe robijn wasverzachter doet 't em hier, heerlijk!
    En als die er niet is, dan de roze robijn!

Wat betreft rioollucht, ik zou niet zelf aanklooien met ontstopper.. werkt vaak niet goed.
    Hier hetzelfde gedonder gehad met de douche, toen iemand gebeld voor de ketel, die moest nagekeken worden, die had toevallig een flesje zooi in zn auto voor ontstopping.. jeetje mina, stinken, en roken.. Maar beter kan het niet doorlopen..! Zo chemisch als de pest, maar veel beter dan wat je zelf in de winkel halen kunt..

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    heb woningbouw gevraagd of ze wat kunnen doen. maar op hún advies moest ik eerst zelf wat dingen proberen. 'hij zal wel wat verstopt zijn' zei ze. mocht t niet helpen kon ik ze altijd nog bellen. volgende week dus maar weer bellen :p

10. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

Feb 28, 2010
    3,062
    507
    113
    Ik ben momenteel bezig met verschillende wasmiddelen uitproberen mijn bevindingen

Sunil (paars en roze) (erg sterk blijft aan kleding hangen verveelt snel)
    Robijn (wit,roze en paars) (wit ruikt heerlijk roze ook paars is de zelfde geur als sunil paars die met de jabobooli)
    Persil
    Ariel echt een heerlijk geur blijft nageuren
    Fleuril te scherp
    Omo lekkere geur lichtelijk na geur

mij ging het om wat het langs bleef ruiken dat is met stipt ariel!
    Robijn ben ik nu mee bezig ruikt ook fijn binnenkort eens de oranje gebruiken

qua wasverzachters vind ik lenor de blauwe erg lekker en robijn hydiraterend de rest zegt me eigenlijk niet zoveel

Share This Page