Ik heb alles van robijn vind vooral de roze color fles heerlijk ruiken en wasverzachter de paarse en groen sensation is dat geloof ik
net bij Boni geweest en de Color Reus was in de aanbieding. heb daar 2 flessen van gehaald. morgen ff wasje draaien. nu net niet genoeg was voor een volle wasmachine. oja en Robijn wasverzachter gehaald
Ik heb de woningbouw gebeld en die hebben het rioolbedrijf gebeld. Is met een veer doorgepropt. Maar dat was niet voldoende, dus hebben ze een nieuwe afvoer gemaakt.
ik ben allergisch voor wasverzachter ik gebruik het ook niet voor m'n dochter en m'n man heeft het ook nooit gebruikt. Aan de ene kant best jammer vind ik, het ruikt meestal wel lekker! Qua wasmiddel heb ik nu bij Kruidvat een tijdje geleden 2 grote jumboflessen gehaald. Eentje is nu bijna op. Meestal heb ik Robijn, die vind ik toch wel lekker ruiken. Had jaren geleden bij de Lidl wasmiddel gehaald maar die rook toch echt niet zo fris.
heb nu Robijn wasmiddel en wasverzachter. ruikt heerlijk. helaas blijft de riool lucht hangen en wil/kan woningbouw niks doen. moest ontstopper in de afvoer doen en dat zou moeten helpen. van t weekend maar ff doorspoelen weer
De blauwe robijn wasverzachter doet 't em hier, heerlijk! En als die er niet is, dan de roze robijn! Wat betreft rioollucht, ik zou niet zelf aanklooien met ontstopper.. werkt vaak niet goed. Hier hetzelfde gedonder gehad met de douche, toen iemand gebeld voor de ketel, die moest nagekeken worden, die had toevallig een flesje zooi in zn auto voor ontstopping.. jeetje mina, stinken, en roken.. Maar beter kan het niet doorlopen..! Zo chemisch als de pest, maar veel beter dan wat je zelf in de winkel halen kunt..
heb woningbouw gevraagd of ze wat kunnen doen. maar op hún advies moest ik eerst zelf wat dingen proberen. 'hij zal wel wat verstopt zijn' zei ze. mocht t niet helpen kon ik ze altijd nog bellen. volgende week dus maar weer bellen
Ik ben momenteel bezig met verschillende wasmiddelen uitproberen mijn bevindingen Sunil (paars en roze) (erg sterk blijft aan kleding hangen verveelt snel) Robijn (wit,roze en paars) (wit ruikt heerlijk roze ook paars is de zelfde geur als sunil paars die met de jabobooli) Persil Ariel echt een heerlijk geur blijft nageuren Fleuril te scherp Omo lekkere geur lichtelijk na geur mij ging het om wat het langs bleef ruiken dat is met stipt ariel! Robijn ben ik nu mee bezig ruikt ook fijn binnenkort eens de oranje gebruiken qua wasverzachters vind ik lenor de blauwe erg lekker en robijn hydiraterend de rest zegt me eigenlijk niet zoveel