Ik heb een heel leger aan wasproducten, maar nog altijd lukt het me niet om gele zweetpleken in de oksels schoon te krijgen! Vind het er erg ranzig uitzien! Mijn vriend heeft bijv polo's van Paul en Shark en deze moeten dus echt voorzichtig gewassen worden, maar hierdoor gaan de zweetplekken er o.a. Ook niet uit! Hoe doen jullie dat?
Die gele vlekken krijg je eruit door ze nat te maken met glansspoelmiddel voor vaatwasser erop te spuiten dit te laten drogen en daarna gewoon wassen.
Syneo 5 en rexona deo tegen witte en gele vlekken. Glasspoelmiddel helpt hier ook niet, ik gooi de shirts van mn man gewoon weg na een tijdje, hij heeft een hekel aan syneo5
als ik iets wit weer mooi wit wilt krijgen, doe ik de wasmachine een klein beetje bleekmiddel erbij. (zoals witte kussenslopen of lakens. Maar goed daar zit verder dan ook geen kleur bij. Als je een klein stukje moet doen, emmertje sop maken met heeeel klein beetje bleek. puntje van je doek erin doen. en dan op oksel deppen. en dan verder afspoelen met ruim water. pas op dat de gekleurde delen er niet mee in aanraking komen maar zo krijg ik alles wit. of eventueel met soda
12 uur laten weken in (schoonmaak)azijn, vervolgens uitspoelen, in de wasmachine kieperen en met gewoon wasmiddel + schep soda wassen. Hier altijd een succes!
ik gooi de shirts van mn man altijd gewoon weg haha, vind het ook zo een vies gezicht! hij draagt ze dan wel alleen onder blouses maar dan nog blegh.
De shirt voor onder de blousen gooi ik ook ma verloop van tijd weg of ik gebruik het als poetslap hahaha maar die dure polo's is kei zonde!