ik koop nooit meer merkpoeders, vind ze te duur, merkloze poeders wassen even goed en minder duur, voor de geur vind ik wasverzachter belangrijker dan de zeep.... dan koop ik meestal wel lenor......vind bij goedkopere wasverzachters de geur snel wegtrekken....
Ik heb geen vaste wasmiddel. Pak wat er in de aanbieding is. Meestal heb ik witte reus, dash of robijn. Toevallig vorige week eens euroshopper wasmiddel meegenomen bij de appie en die ruikt ook erg lekker. De geur blijft alleen niet in de klereb hangen, dat heeft bijv dash wel.
Die paarse van de Lidl grote fles, leuke prijs, ruikt lekker en wast goed schoon. Wasverzachter gebruik ik af en toe van Silan.
Nu Ariel poeder, maar ga overstappen naar lidl zodra die enorme dozen leeg zijn. De voordeelshop is hier weg... Wasverzachter: natuurazijn.
Ik heb op dit moment ariel en dash staan, alles vloeibaar en wasverzachter van robijn en lenor. Soms gebruik ik ook wel eens witte reus of eigenmerk van jumbo/AH, die ruiken ook super lekker, de wasmiddelen dan.
Hier ook, vind het zonde van het geld je spoelt het letterlijk door de put! zonde om dan zoveel geld eraan uit te geven als het goedkoper kan. Vroeger gebruikte ik altijd ariel of robijn, tegenwoordig gebruik ik waspoeder van de Lidl. Je ruikt hem ontzettend goed en lang. Heerlijke geur ook!
Ik gebruik de vloeibare wasmiddel en wasverzachter van Robijn. De roze wol en fijn en pink sensation zijn favoriet
Ik gebruik Dash. Zo'n hele grote fles uit Duitsland. Vind hem veel lekkerder ruiken dan Robijn, heb ook het idee dat de geur frisser is. In Nederland kun ne het geloof ik ook kopen, maarja, Duitsland is goedkoper .
Ariel poeder, zweer erbij anders krijg ik de was niet schon en fris, meestal grootverp. bij de makro andaab, indient heel vies us biotex in de voorwas