Wil voor mn zoontjes verjaardag zelf een taart maken,of 1 zelf maken en een vlaai halen,vind die taarten tegenwoordig echt veel te duur namelijk... Maarrr,ik ben niet zo`n keukenprinses dus zoek een redelijk makkelijk recept. Het liefst geen appeltaart. wie heeft er een leuk recept?
ik vind kwarktaart van dr oetker altijd lekker & simpel te maken recept staat op de verpakking mijn eigen extratje bij de naturel maak ik altijd stratiatella, dus en reep 70% chocolade fijn choppen en mee mengen, jummy
kwarktaart is vrij makkelijk maar heb er een lekkere variant er op Straciatella Roomtaart: Straciatella Roomtaart - Dr. Oetker Staan meer lekker en makkelijke taarten op. Recepten - Dr. Oetker
Hier zijn meiden erg creatief wat de taarten betreft , die weten vast wel een recept voor je : Zelf taarten maken, show je zelfgemaakte taart! ‎
kwarttaart is heel makkelijk en misschien iets heel anders, maar een boterkoek, das ook heel goed te doen. Of een slagroomtaart, dan kun je een bisquit maken zoals bij die marsepein/fondant taarten, maar dan alleen afsmeren met slagroom en vullen ermee en vruchten bovenop ofzo. Das echt niet moeilijk. Wil het wel uitleggen als je interesse hebt.
Monchou taart is mijn favoriet wat de "makkelijke" taarten betreft. En dan vooral degene welke tussen de monchou en de kersenlaag een bananenplakjes laag heeft. Heeerlijk!
Of zelf een slagroomtaart maken, kun je ook zo moeilijk maken als je zelf wil. Recepten voor slagroomtaart - Recepten van Allrecipes Hier staan allerlei recepten op.
Monchou-taart vinden veel mensen lekker, zeker als je de bodem van chocoladekoekjes maakt...! en dan met kersen-vlaaivulling bovenop. Let wel op dat er gelatine in monchou zit dus niet iedereen eet het. Je kan ook brownies maken, vind ik zelf erg lekker en minstens zo feestelijk als taart. Deze zijn superlekker. Kell's Kitchen: The best Brownies ever! Of dit recept, heel erg makkelijk, dat kan iedereen: No bake malteser cake | Lekker en Simpel
Dank meiden voor het meedenken! Zo`n prachtige taart met marsepein etc gaat m niet worden omdat ik dat nog nooit gedaan heb en die kosten al snel 50 euro,vind ik dus te duur,dan ben ik 100 euro kwijt voor 2 kinderen,kan ik bijna een wii van kopen... Zelf slagroomtaart maken lijkt me leuk om te doen,heb bij albert heijn ook een recept gevonden.... Kwarktaart vinden mn man en schoonouders niet lekker dus dat gaat weer niet helaas.... Denk dat ik dan toch voor een slagroomtaart ga en ik zag ook een recept voor appel/bosvruchtentaart...
Ja is wel beter. Mijn bril ligt denk ik al drie jaar in de kast nog keurig op me te wachten tot hij uit het doosje mag komen.
Niet echt een taart, maar ook lekker en heel makkelijk om te maken is een pletskeskoek. Staan heel veel recepten van online.