Smurfs game app doet vreemd?

Discussion in 'De lounge' started by giraf, Dec 25, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. giraf

giraf Niet meer actief

Speelt iemand van jullie toevallig ook de smurfen app op de iPad? Ik ben het spel aan het spelen en krijg echt elke 5 min 10 gratis smurfberries?Leuk natuurlijk, want ik heb er nu ineens ruim 150, maar weet iemand waarom?

(Het kopen heb ik uitgeschakeld staan, dus ik ben ze niet zelf aan het kopen ;))

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Misschien kerstcadeau? :D

3. Gespannen

Gespannen Bekend lid

Jul 14, 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    Ik ga ook maar uit van kerstcadeau.
    Inderdaad, regelmatig 10 smurfberries cadeau.
    Ook hier staat kopen in apps ed uitgeschakeld.

4. giraf

giraf Niet meer actief

Leuk cadeau! :p

5. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

Dec 16, 2012
    877
    0
    0
    Ik speel dat spel via me telefoon maar ik krijg ze niet cadeau helaas

6. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

Jan 1, 2011
    2,126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Hier ineens ook! Had er 13 en nu ineens 43. Heb nog maar paar minuten gespeeld. Vet raar! Ga even verder spelen, kijken wat er gebeurt :)

7. giraf

giraf Niet meer actief

Ik blijf er elke paar minuten 10 krijgen, zit nu ruim over de 600 smurfberries :)

8. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

Jan 1, 2011
    2,126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Jeetje haha, vaag. Heb er 163 nu. Krijg zin om alle huisjes te kopen, maar lijkt me toch maar niet zo'n goed plan :D

9. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Dat hadden wij op 12 en 13 december ook...kinderen helemaal blij, ik niet want dag later zag ik dus wel dat er ruim 600 euro van mijn creditcard was afgeschreven!
    Die rotsmurfen schijnen zonder dat ik het goed vind iets als 'in-app purchases' in te schakelen, het lijkt dan of je smurfberries krijgt maar in werkelijkheid kost elke portie van 10 je 50 euro.
    Ben nog in flinke briefwisseling met iTunes om te proberen in elk geval een deel van het geld terug te krijgen.
    Kopen hqdden we uitgeschakeld, maar op de een of ande manier hebben de smurfen het weer aangezet.
    Die oplichtsmurfen zijn van onze iPad verbannen!

10. Gespannen

Gespannen Bekend lid

Jul 14, 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    #10 Gespannen, Dec 26, 2012
    Last edited: Dec 26, 2012
    Daar schrik ik heel erg van.
    Dat moet toch niet kunnen.
    Hoe gaan we dat oplossen?

Ik heb even zitten kijken, maar kopen vanuit apps staat bij mij nog wel steeds gewoon uitgeschakeld.
    Ik lees op 'de' site van'smurf village' dat heel veel mensen 'last' hebben van deze bugg. Ik ben benieuwd wat beeline gaat doen na de kerst.
    Het gekke is dus dat android de bugg helemaal niet lijkt te hebben, IOS (appel) wisselend.
    Je lijkt er niets aan te kunnen doen. Ik heb voor de zekerheid meerder screenshots gemaakt. Waarop het plaatje staat dat beeline je een gift geeft ivm je bezoek aan de smurven, steeds op een andere tijd. Ze kunnen het toch niet maken om iets als een gift aan te merken en je daarvoor geld te vragen?

11. naatje218

naatje218 Actief lid

Jul 21, 2007
    259
    0
    0
    Ja ik heb het ook.. Wij hebben er wel 600 gehad en daarvan alle huisjes en extra space gekocht.. Maar wij hebben geen credit card of iTunes card dus hier kan er niks afgeschreven worden!!!

12. Aagje90

Aagje90 Bekend lid

Apr 25, 2012
    911
    335
    63
    Female
    Haha ik had het ook! Heb er mooi meteen allemaal huisjes en dingen van gekocht. Mijn vriend heeft android en die had het niet. Was best een beetje jaloers haha. Maar is mooi meegenomen toch? Geloof niet dat er geld afgeschpreven wordt. Bij ons kan dat niet eens want dat staat uitgeschakeld en als je het toch wilt inschakelen moet je eerst een code invoeren.

13. giraf

giraf Niet meer actief

Dit is bij ons ook het geval.
    Kopen staat nog steeds uitgeschakeld en ik heb geen persoonlijke gegevens opgegeven bij het maken van onze iTunes account, dus ze kunnen sowieso geen geld afschrijven.

Dirksmama
    Dat is wel ontzettend vervelend zeg! Je zal het geld toch wel terugkrijgen mag ik hopen, ze hebben het toch zonder jullie toestemming afgeschreven? :(

14. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Dan moet je toch echt wel zelf ergens persongeluk toestemming hebben gegeven.. misschien je eigen smurfen.
    Wel erg vervelend.
    Wij hebbem een ww op elke actie. Zodra je betaalde optie neemt moet je ww intikken.

Share This Page