Weet iemand via welke manier je zsm van Suriname naar Nederland, Belgie of Duitsland kan komen? Via suriname nederland is op dit moment 1100 euro. We zoeken een goedkopere optie om mijn schoonzusje en haar zusje hier na toe te krijgen. Dat wij ze ophalen in Duitsland, Nederland, Belgie of bv Parijs is geen probleem. Ze hebben vorige week hun vlucht gemist, en we zien nu dat alle vluchten vooral na de 27e erg duur worden.. Vandaar weet iemand een optie, overstap is geen probleem.
Ik vraag mij dan oprecht af hoe je je vlucht kunt missen?? Maar daar zal vast wel een goede reden voor zijn. Ik ben nu bij mijn schoonouders, als ik straks thuis ben pb ik je het 06 nr van een onafhankelijk reisagente, zij werkt dus niet via een reisbureau en is op de hoogte van alle vluchten, ipv die ene die aan die vliegmaatschappij vastzit, ze werkt met alle vliegtuigmaatschappeijen en zij kan je vast wel doorsturen naar haar collega bij jou in de buurt, denk alleen dat je tot na de kerst zal moeten wachten.
Bedankt voor het meedenken, vliegtuig gemist was ook ontzettend dom natuurlijk, maarja jonge meiden he... Maar goed, 1 jan komt ze terug, via Duitsland. Toch fijn, vooral voor mijn broertje...
Tja belachelijk natuurlijk... Ik denk dan, als je 3,5 uur voor vertrek aanwezig moet zijn, en dan nog mist... Is er iets heel niet goed gegaan.. Maar goed dat zijn verder mijn zaken niet, ben blij voor mn broertje dat hij nu weet dat ze er 1 jan weer is...