Hebben jullie voor mij online webwinkels voor deze slippers? Hoe meer hoe beter, want wil graag vergelijken en bekijken.. Sowieso waar ze een maatje 22 te koop hebben.
Volgens mij gaat het vanaf 24 maar spijker me der niet aan vast.. Heb zelf de sandaaltjes van Kipling. Zo is zo zijn teenslippers echt niet handig.
Je hebt ook birckenstock zonder teengedeelte, ook voor de kleintjes. Hoop dat ze wel ook maat 22 hebben! Dank je wel voor je reactie in ieder geval.
Birkenstock gaat helaas vanaf maat 24. Zonder teengedeelte zijn inderdaad kipling een goed alternatief en als teenslipper heb ik de zilveren van de hema met een elastiek om de hiel.
K heb laatst birkenstocks maat 22 n de winkel zien liggen. Hun hebben alleen gee online shop... Ga ff voor je zoeken op internet!
bij meerdere winkels hier vanaf 24.. kipling is net zo goed! zoontje loopt er al heel de zomer op super slippers..
Ik heb toevallig gisteren voor mijn dochtertje (5) birkenstocks gekocht bij de kinderschoenenzaak hier in het stadje. Maar had van te voren ook al online gekeken, ze verkopen ze bij O'moda en bij Zalando.
Dank je wel dames.. MrsNuke ik heb ernaar gekeken idd supersandaaltjes zeg! Ga ff daarop verder zoeken, want ik ken het nergens vinden wat ik zoek van birkenstock. Ik heb 3 kindjes in de sandaaltjes te steken, dus hoop op ergens een mooi prijsje. Ga nog ff verder struinen!