Ik ben voor mijn zoontje op zoek naar een zonnebrandmiddel waar hij niet allergisch op reageert want de gewone merken zoals van etos of nivea ofzo kan hij niet tegen. Hij krijgt er jeuk van en rode dikke ogen, nou weet ik inmiddels dat hij tegen de producten van Eucerin kan, maar hij kan niet tegen de geur (hij heeft pdd-nos) dus het smeren word een steeds groter drama..iemand suggesties??
Ik heb een hele dure gekocht van Louis Widmer bij de DA. Even wat er op internet van te vinden is. Louis Widmer Zonne Crème Kids Ongeparfumeerd De Zonne Crème Kids is een zonnebrand speciaal voor kinderen. De crème bevat alleen minerale filters die beschermen tegen UVA en UVB stralen. Door de formule blijven de micropigmenten aan de oppervlakte van de huid. Het beschermt de huid door het licht te weerkaatsten. Vitamine E zorgt voor bevordering van de vochtretentie in de huid. Ook verzacht het de geïrriteerde huid. De zonnecrème is zweet- en waterbestendig. Deze crème is geschikt voor kinderen maar ook voor personen met een zeer gevoelige huid of met een zonneallergie. De crème dient gelijkmatig op de huid aangebracht te worden. Hij dringt dan gelijk de huid in. Bij langdurig verblijf in het water of op het strand, de applicatie herhalen.
Hier ook een kind met allergie voor vele cremes. Bij haar komt het doordat ze niet tegen parabenen kan, wat in vele cremes zit. Bij haar helpt La Roche Posay. Heerlijk spul en als er ergens een aanbieding is valt de prijs ook best mee.....
Bij meerdere drogisten verkopen ze Vision zonnebrand. Hier zit geen parfum in, dus ideaal voor huid en geur in jouw geval. Een fles van 100 ml kost 14 euro.
Visions of Ultrasun. Voordeel is ook dat je deze creme's maar 1x per dag hoeft te smeren ( alhoewel ik het wel altijd 2x doe voor de zekerheid)
Dames ontzettend bedankt! Ik moest vanmiddag nog even snel naar de etos voor iets anders en daar hadden ze de louis widmer voor kids, dus die heb ik maar meteen meegenomen. Morgen eens even gaan uitproberen. En de andere genoemde merken schrijf ik ook op, mocht dit geen succes voor hem zijn.