zonnebrand en snel allergisch

Discussie in 'De lounge' gestart door Bessy, 18 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bessy

Bessy Actief lid

18 jan 2008
    191
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ben voor mijn zoontje op zoek naar een zonnebrandmiddel waar hij niet allergisch op reageert want de gewone merken zoals van etos of nivea ofzo kan hij niet tegen.
    Hij krijgt er jeuk van en rode dikke ogen, nou weet ik inmiddels dat hij tegen de producten van Eucerin kan, maar hij kan niet tegen de geur (hij heeft pdd-nos) dus het smeren word een steeds groter drama..iemand suggesties??

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik heb een hele dure gekocht van Louis Widmer bij de DA. Even wat er op internet van te vinden is.

Louis Widmer Zonne Crème Kids Ongeparfumeerd
    De Zonne Crème Kids is een zonnebrand speciaal voor kinderen. De crème bevat alleen minerale filters die beschermen tegen UVA en UVB stralen. Door de formule blijven de micropigmenten aan de oppervlakte van de huid. Het beschermt de huid door het licht te weerkaatsten. Vitamine E zorgt voor bevordering van de vochtretentie in de huid. Ook verzacht het de geïrriteerde huid. De zonnecrème is zweet- en waterbestendig. Deze crème is geschikt voor kinderen maar ook voor personen met een zeer gevoelige huid of met een zonneallergie. De crème dient gelijkmatig op de huid aangebracht te worden. Hij dringt dan gelijk de huid in. Bij langdurig verblijf in het water of op het strand, de applicatie herhalen.

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik heb ook louis widmer, heerlijk spul en enige waar luc niet op reageert

4. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Hier ook een kind met allergie voor vele cremes. Bij haar komt het doordat ze niet tegen parabenen kan, wat in vele cremes zit.

Bij haar helpt La Roche Posay. Heerlijk spul en als er ergens een aanbieding is valt de prijs ook best mee.....

5. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Bij meerdere drogisten verkopen ze Vision zonnebrand.
    Hier zit geen parfum in, dus ideaal voor huid en geur in jouw geval.
    Een fles van 100 ml kost 14 euro.

6. bloempje28

bloempje28 Actief lid

17 aug 2010
    412
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier smeren we vichy sensitive, is het enige waar hij geen rode ogen en bultjes van krijgt

7. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Ik gebruik ook Louis Widmer voor mijn zoontje.

8. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Visions of Ultrasun.
    Voordeel is ook dat je deze creme's maar 1x per dag hoeft te smeren ( alhoewel ik het wel altijd 2x doe voor de zekerheid)

9. Visions krijgt mijn zoontje juist weer uitslag van. Wij hebben biodermal voor de gevoelige huid.

10. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Ik gebruik ook la roche posay

11. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Vision gebruiken wij, gaat erg goed bij mn dochter!

12. Bessy

Bessy Actief lid

18 jan 2008
    191
    0
    0
    Amsterdam
    Dames ontzettend bedankt!
    Ik moest vanmiddag nog even snel naar de etos voor iets anders en daar hadden ze de louis widmer voor kids, dus die heb ik maar meteen meegenomen. Morgen eens even gaan uitproberen.

En de andere genoemde merken schrijf ik ook op, mocht dit geen succes voor hem zijn.

Deel Deze Pagina