wij gaan 8 dagen naar mallorca! ik ben nu aan het twijfelen of ik een pak pampers mee zal nemen, kan daar ook wel halen toch?! Ik neem eerst een paar mee voor onderweg enzo, maar een pak is gelijk zo zwaar qua kilo;s
Mallorca lijkt me geen probleem. Inderdaad een stuk of 20 meenemen voor de eerste nood (stel dat er geen supermarkt in de buurt is dag 1), maar geen heel pak. Bij andere bestemmingen zou ik wel veel meenemen. Bijvoorbeeld in Turkije schijnen ze vooral van die 'plastic' luiers te hebben en daar hebben onze kindjes die dat niet gewend zijn dan wel last van. Maar toen ik bijv. naar Spanje ging, kon je daar alle A-merken die we hier hebben ook gewoon kopen. En hetzelfde geldt natuurlijk voor alle andere West-Europese landen. Een fijne vakantie!
Ik heb er zelf een stuk of 15 meegenomen, en op Menorca een pak gekocht (ze hebben overal wel pampers, alleen is het meestal wel duur) en ik kwam precies uit met de luiers.
, Ik zou er ook gewoon een paar meenemen voor de eerste 2 dagen ofzo. Luiers zijn overal te krijgen lijkt me.
Ik ging een week en heb gewoon een pak van thuis meegenomen, op de terugweg is onze koffer normaal toch altijd wat voller gepropt dan heen en dus merkten we er weinig van dat we terug weer wat extra ruimte hadden. Als ik twee weken was gegaan had ik wel een extra pak gekocht. Vond ze trouwens erg duur op vakantie.
ja dat dacht ik ook maar dat viel even tegen wij zaten in griekenland in Kos.. nou bijna nergens luiers en als ze die hadden dan was het erg duur (gelukkig hadden we zelf mee) zwemluiers was ik vergeten en na een paar dagen zoeken kwam ik ze toevallig in een winkel tegen maar bijna nergens en als je er naar vroeg dan keken ze je aan alsof je gek was
Wij gaan naar Frankrijk op vakantie en nemen voor de eerste dagen luiers mee en halen ze dan daar. Bij de Aldi waarschijnlijk, hopelijk hebben ze dezelfde luiers als hier, want die gebruiken we nu ook . Heb al gekeken en op 7 km van onze vakantiebestemming zit een Aldi .
in frankrijk zijn luiers heeellll duur! vorig jaar in frankrijk geweest! en ik was erg geluklkig dat ik voor 3wkn luiers meegenomen had! pieuw he!
Zijn ze bij de Aldi ook zo duur dan? Maar goed, ik ga echt niet voor 2 weken luiers meenemen! Ik hoop dat we al onze andere spullen meekrijgen, dan ben ik al heel blij .
ben toen niet bij aldi geweest maar wij zaten wel helemaal in het zuiden! en 2 wkn zijn toch gewoon 2 pakken? hihi suc6 in ieder geval
In Turkije kan je gewoon pampers krijgen overal, het heet daar Prima. Ook Huggies kan je overal krijgen.
Ja inderdaad, Prima..... Waren niet van plastic en gewoon Pampers, maar dan geparfumeerd! haha, ik vond Pampers hier altijd raar ruiken, maar sinds ik die in Turkije gehad heb, vind ik de Pampers hier heerlijk! Die hebben ze in Mallorca vast ook wel, dat is toch wel zo'n vakantieoord waar je met kinderen heen kunt, dus zo kindvriendelijk zijn ze vast wel... Je kan ook even je reisbureau (of zelf) met het hotel laten bellen?
jep natasja dat zei ik ook al! idioot hoor ik weet het niet mee rhoeveel maar ik sloeg er wel van achterover! ik was ook super blij dat ik genoeg had! maar kan verklaren waarom het is; franse gebruiken volgens mij nog vaak de stoffen luiers!
Haha, maar 2 pakken? Ik ben blij als ik kleren voor mezelf mee kan nemen . Bij wijze van spreken dan, maar het gaat echt lastig worden vrees ik. In de pakken van de Aldi zitten trouwens iets van 74 luiers, dus maar 1 pak nodig, maar toch. Maar volgens mij zit er overal in Frankrijk wel een Aldi toch? Ben wel benieuwd of het daar dan ook niet al te duur is, we zullen wel zien. Anders laten we Eva gewoon lekker vaak in haar blote kont rondkruipen, scheelt weer wat luiers . Maar hoe duur waren de luiers dan in Frankrijk die jullie hadden gezien?
Vorig jaar heb ik naar Turkije zelf luiers meegenomen.Maar naar Spanje zal het vast wel kunnen.Zwemluiers zou ik zelf meenemen want die zijn hier al best prijzig dus denk daar ook!Ik neem zelf 2 pakjes mee altijd, en haal het daar mee!