Hallo ik heb zelf nog nooit gevlogen en mijn vriend ook niet. maar is het normaal dat je eten krijgt in het vliegtuig? en drinken? of moet je dit betalen? wat kost het? ik weet het echt niet gr Anniek
vlgensm ij is het tegenwoordig vanaf reizen vanaf 4 uur vliegen dat er eten aan boord is... per maatschappj is het verschillend maar bij het grootste gedeelte is het betalen.. een warme maaltijd kost dacht ik 10 euro en een broodje al gauw 5 euro.. prijzen vind ik erg hoog..
Hangt er vanaf waar je naartoe vliegt en met welke maatschappij. Bij de meeste vakantievluchten moet je tegenwoordig in het vliegtuig betalen voor eten en drinken, bij verre reizen geldt dit niet. Je mag geen pakjes/flesjes drinken meenemen (babyvoeding die je tijdens de reis nodig hebt wel), maar als je met een leeg flesje langs de gate-controle gaat kun je vlak voordat je het vliegtuig in gaat je flesje nog vullen met Nederlands kraanwater.
Met welke maatschappij vlieg je? Bij de meeste zit het er idd niet meer bij en moet je het kopen. En dat is over het algemee best aan de prijs hoor.
we vliegen zover ik weet met condor maar we vliegen maar naar mallorca dus veel hebben we niet nodig.
Condor weet ik niet kwa eten. Maar mallorca is idd niet zover. Je kan natuurlijk wel wat te eten mee nemen. En drinken kan je na de douane kopen. Fijne vakantie vast.
Op chartervluchten krijg je volgens mij niets. En vloeistoffen meenemen mag dus niet. Ik wist niet dat dat na de douane weer mag, maar na de douane zitten geen goedkope supermarkten meer. In het vliegtuig is alles belachelijk duur en van de vliegtuigmaaltijden wordt je meestal niet erg gelukkig, moet je met peper en zout proberen een smaak aan te geven. Appeltje voor de dorst meenemen, dus...
Nou ja mogen weet ik ook niet maar daar kan je gewoon flesjes water kopen enzo. Dus toen ik daar was heb ik een flesje gekocht en oplaten warme bij het eetgedeelte en in de thermoskan gedaan. Want bij transavia hebben ze alleen au bain marie om op te warmen. En als mevrouw hier honger heeft nou dan moet het niet al te lang meer gaan duren haha.
Mallorca is maar 2 uur vliegen, dus eet en drink nog iets voor je het vliegtuig in gaat en dan overleven jullie het wel