tijdschrift met baby breipatronen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Anne81, 14 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne81

Anne81 Actief lid

26 nov 2006
    168
    0
    0
    mijn oma wil graag voor onze kleine gaan breien, en ik had een tijdje geleden een heel gaaf tijdschrift bij Bruna gezien met breipatronen. Gewoon een modern tijdschrift, volgens mij een beetje zoiets als knippie baby maar dan met breisels... Maar die heb ik toen niet gekocht, en nu zoek ik alle winkels af maar kan het nergens meer vinden! En ik weet niet hoe het blad heette... weet iemand welk blad ik bedoel? Alvast bedankt!

2. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Hier in de boekhandel zijn die nog gewoon te krijgen. Vreemd dat je ze niet meer kan vinden. Ik weet alleen zo de titel niet. Sorry....

3. youme

youme Lid

19 nov 2007
    96
    0
    0
    Misschien bedoel je de knippie baby of de OOK. Je kunt even kijken op zester.nl, die geven de meeste tijdschriften uit.

4. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ja! ik weet welke je bedoelt, mijn moeder heeft die ook gekocht om kleertjes te breien. Ik zal vanavond eens vragen hoe die heet, dan zet ik het hier wel neer!

5. Anne81

Anne81 Actief lid

26 nov 2006
    168
    0
    0
    oh dat zou ik heel fijn vinden als je het zou willen vragen! Ik ben vanmiddag nog even langs de winkel gegaan en gevraagd welk blad het was, maar de verkoopster wist het niet en zei dat ik maar regelmatig moest kijken of het er weer tussenzat... maar daar heb ik nu natuurlijk niks aan... ze dacht dat het misschien de 'Patricia' was. Maar dat klinkt me een beetje tuttig in de oren dus volgens mij klopt dat niet. De Knippiebaby heb ik wel hier thuis, OOK is toch een tijdschrift voor oma's en opa?

6. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

De OOk is inderdaad het blad voor opa`s en oma`s. Misschien dat ereens een patroon instaat, maar veel zal het niet zijn. Jij bdoelt wat anders. Ik weet ook wel wat jij bedoelt. Mijn oma had veel van die bladen, maar daar heb jij niets aan.

7. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik heb het voor je nagevraagd en het tijdschrift heeft "baby mode", ik heb even voor je gekeken op google, maar kon er verder niets over vinden. Mijn moeder heeft het tijdschrift (lente zomer editie) bij de Wolhal in Apeldoorn gekocht. Ik weet niet of je daar dichtbij woont. Anders misschien een wolwinkel bij jou in de buurt? Hij is inderdaad volgens mij niet in de supermarkt te koop.

Misschien heb je hier nog iets aan?
    http://breien.startkabel.nl

8. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Patricia is volgens mij een blad met breimode voor volwassenen. Als ik in de boekhandel hier kom zal ik eens voor je kijken.
    Stel dat je nu niks vind en het is hier nog te krijgen dan wil ik het gerust voor je kopen en opsturen hoor.

9. Anne81

Anne81 Actief lid

26 nov 2006
    168
    0
    0
    Bedankt! Ik heb ook even lopen zoeken maar het lijkt wel alsof Baby Mode niet meer wordt uitgegeven... Vera heel lief van je dat je wilt kijken, maar je hoeft het niet te kopen hoor! Dan zoek ik nog wel even verder. Ik heb nog gezocht en kwam erachter dat "Debbie Bliss" hele mooie breiboeken heeft, ook bij Bol.com te koop. Maar wel in het engels... misschien niet zo'n goed idee voor oma ;) In ieder geval bedankt voor het vragen/kijken!

Deel Deze Pagina