weet je waar ik echt moeite mee heb. zwart wit gestreepte shirtjes. dochter heeft er 1 en ik ook. Nu dragen we die vaak samen omdat ik nou niet weet of het bij de witte of zwarte was moet. Dan gaan die samen als apparte was aan.
@nan1984 , ik steek die bij de donkere was! Liever de witte streepjes die grijs worden, dan een volledige wasmachine witte was die grijs wordt door 1 kledingstuk Maar als je niet te warm wast, zal dit normaal niet gebeuren hoor (zeker niet meer na aantal wasbeurten).
Toevallig heb ik gisteren ook de babywasjes gedaan; kleuren gesorteerd (wit/bont/donker), dingen met prints binnenstebuiten en alles op 30 graden en kort programma (er hoeven tenslotte geen vlekken uit) met le chat sensitive (ruikt lekker en laatst met -50%korting gekocht op bol.com, nu -35% geloof ik). Daarna alles in de droger en gestreken, alles ziet er nog perfect uit! Nu gaan er zwitsal geurbuiltjes in de kast
Er is toch wat misgegaan.... had een shirtje wit met blauwe mouwtjes en een gestreept lichtgrijs/blauw. 30 graden. Neutral voor. Zo'n colorcatch doekje erbij. En... het witte is grauw. Baal ik van. Ik heb nog zo'n pakje maar hoe moet dat anders dan? Oh Ja heb ook okergeel. Waar wassen jullie zoiets mee? Donkere kleuren of juist de lichte? Ga nu zo wolwaskleertjes doen. Maar die durf ik helemaal niet in de wasmachine te doen nu meer.. wollen dekentje ook niet. Hoe wassen jullie dat?
Ik gooi altijd alle kleuren bij elkaar, wit bij zwart/rood en heb nog nooit problemen ermee gehad Normaal gooi ik er zo een 'kleurdoekje' bij, maar hiervan is mijn wasmachine eens verstopt geweest dus durf dat niet meer goed. Ik was het op 30 of 40° Kleertjes wel apart v/d dekentjes/boxkleed e.d Heb ook die Le Chat sensitive op Bol gekocht, 4 bussen voor 20 euro. Ruikt idd lekker Maar ik wacht nog met de 1ste kleertjes te wassen totdat ik ze buiten kan laten drogen.