Gordijnen

Discussion in 'De babyuitzet' started by jes1, Jul 11, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jes1

jes1 Fanatiek lid

Jun 26, 2007
    1,015
    0
    0
    Wie heeft er leuke babygordijnen? Of gewoon leuke gordijnen
    die ook mooi zijn voor in de babykamer?
    Wij zijn een beetje aan het rondkijken maar hebben nog niks leuks
    gezien.
    Kom maar op!

2. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Waar hou je van? Wij hebben zelf bij de praxis gordijnen gekocht met verticale streepjes. De stof is creme en de streepjes zijn roodachtig en oranje. Je hebt hem ook in blauw groen. De streepjes zijn heel dun, ziet er heel vrolijk uit.
    Kan ook helpen om te bedenken hoe je de rest van de kamer wilt en daar dan wat bij zoeken. Zou gewoon eens kijken bij de Hema, Leen Bakker of V&D bijvoorbeeld.

3. Barbapapa

Barbapapa Lid

Jun 11, 2008
    63
    0
    0
    Wij hebben de gordijnen bij de Hema gekocht, creme (of gebroken wit? ben man en ken dus niet al die namen voor kleuren...) met streepjes van oranje en rood. Als je echt kinderbehang met kinderfiguurtjes wilt, moet je wel weer ergens anders kijken denk ik, misschien een echte gordijnenspeciaalzaak. Hema is wel weer veel goedkoper.

4. jes1

jes1 Fanatiek lid

Jun 26, 2007
    1,015
    0
    0
    Verder iemand misschien nog foto's van de gordijnen van de babykamer?

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,163
    8,145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik heb een erg mooi rolgordijntje vandaan bij de Karwei, zal zo ff foto in me album zetten!

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,163
    8,145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
  7. jes1

jes1 Fanatiek lid

Jun 26, 2007
    1,015
    0
    0
    Ja, die is erg leuk! Doe je daar ook gordijnen bij?

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij hebben gewoon effen groene gordijnen, omdat het met een printje veel te druk zou worden. Is echt mooi geworden nu, vind ik zelf! :) De gordijnen hebben we van de Leen Bakker, op maat laten maken daar, en was helemaal niet duur!

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

Dec 19, 2007
    10,027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    ik heb licht roze rolgordijnen en daar over heen heb ik vale (hoe je het ook schrijft) donker roze gordijnen voor de inkijk en de sier. staan foto's van in me album

10. Yule

Yule VIP lid

Dec 6, 2007
    8,059
    1
    36
    Wij hadden op de babykamer al paneelgordijnen van IKEA hangen (wit en deels opengewerkt met spiralen). Het is wel heel licht in de kamer (hou ik van) maar ik weet niet of het wel slim is als het zo licht is?

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

Dec 19, 2007
    10,027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    ik heb licht roze rolgordijnen en daar over heen heb ik vale (hoe je het ook schrijft) donker roze gordijnen voor de inkijk en de sier. staan foto's van in me album

12. Yule

Yule VIP lid

Dec 6, 2007
    8,059
    1
    36
    Wij hadden op de babykamer al paneelgordijnen van IKEA hangen (wit en deels opengewerkt met spiralen). Het is wel heel licht in de kamer (hou ik van) maar ik weet niet of het wel slim is als het zo licht is?

13. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,163
    8,145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Misschien 2 sierlapjes aan de zijkant, maar geen echte gordijnen, ik heb aan de buitenkant een elektrisch rolluik dus als ik die naar beneden doe is het al stikdonker, dit rolluikje is gewoon zodat ze niet zo in 1 keer naar binnen kijken :)

14. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Op zich slapen babies (en de meeste mensen :) ) beter als het wat donkerder is. Je zou het even uit kunnen proberen natuurlijk :) Of daarnaast nog overgordijnen nemen. Dan heb je allebei.

15. maggy

maggy Lid

Jul 13, 2008
    19
    0
    0
    wij hebben op de Albert Kuijp leuke stof gekocht,oma een keer lief aangekeken en toen hingen er gordijnen. Heel vrolijk met beesten erop.

Share This Page