Wie heeft er leuke babygordijnen? Of gewoon leuke gordijnen die ook mooi zijn voor in de babykamer? Wij zijn een beetje aan het rondkijken maar hebben nog niks leuks gezien. Kom maar op!
Waar hou je van? Wij hebben zelf bij de praxis gordijnen gekocht met verticale streepjes. De stof is creme en de streepjes zijn roodachtig en oranje. Je hebt hem ook in blauw groen. De streepjes zijn heel dun, ziet er heel vrolijk uit. Kan ook helpen om te bedenken hoe je de rest van de kamer wilt en daar dan wat bij zoeken. Zou gewoon eens kijken bij de Hema, Leen Bakker of V&D bijvoorbeeld.
Wij hebben de gordijnen bij de Hema gekocht, creme (of gebroken wit? ben man en ken dus niet al die namen voor kleuren...) met streepjes van oranje en rood. Als je echt kinderbehang met kinderfiguurtjes wilt, moet je wel weer ergens anders kijken denk ik, misschien een echte gordijnenspeciaalzaak. Hema is wel weer veel goedkoper.
http://i7.photobucket.com/albums/y254/c ... af008a.jpg Ik heb dat gordijntje, weet niet of je het goed kan zien, maar is wit met een licht doorzichtig streepje erin. Hier zie je het wat beter, het is dus wel wt, op deze foto lijkt het gelig: http://i7.photobucket.com/albums/y254/c ... je009a.jpg
Wij hebben gewoon effen groene gordijnen, omdat het met een printje veel te druk zou worden. Is echt mooi geworden nu, vind ik zelf! De gordijnen hebben we van de Leen Bakker, op maat laten maken daar, en was helemaal niet duur!
ik heb licht roze rolgordijnen en daar over heen heb ik vale (hoe je het ook schrijft) donker roze gordijnen voor de inkijk en de sier. staan foto's van in me album
Wij hadden op de babykamer al paneelgordijnen van IKEA hangen (wit en deels opengewerkt met spiralen). Het is wel heel licht in de kamer (hou ik van) maar ik weet niet of het wel slim is als het zo licht is?
ik heb licht roze rolgordijnen en daar over heen heb ik vale (hoe je het ook schrijft) donker roze gordijnen voor de inkijk en de sier. staan foto's van in me album
Wij hadden op de babykamer al paneelgordijnen van IKEA hangen (wit en deels opengewerkt met spiralen). Het is wel heel licht in de kamer (hou ik van) maar ik weet niet of het wel slim is als het zo licht is?
Misschien 2 sierlapjes aan de zijkant, maar geen echte gordijnen, ik heb aan de buitenkant een elektrisch rolluik dus als ik die naar beneden doe is het al stikdonker, dit rolluikje is gewoon zodat ze niet zo in 1 keer naar binnen kijken
Op zich slapen babies (en de meeste mensen ) beter als het wat donkerder is. Je zou het even uit kunnen proberen natuurlijk Of daarnaast nog overgordijnen nemen. Dan heb je allebei.
wij hebben op de Albert Kuijp leuke stof gekocht,oma een keer lief aangekeken en toen hingen er gordijnen. Heel vrolijk met beesten erop.