Hoi hoi Op de babylijst van Baby-dump staat: 2 moltonhoeslakens 3 lakentjes 3 hoeslakens 2 moltonzeiltjes 2 dekentjes Maar is dit genoeg? Ik zat zelf namelijk eerder te denken aan minstens 4 van alles. 1 setje in de kast, 1 op het bed, 1 vies en 1 in de was/strijk???
Minstens 3 hoeslakens, lakens en moltons, 2 dekens. Geen zeiltjes die mag je niet gebruiken ivm ventilatie. Meer mag natuurlijk altijd. Ik heb zelf vrij veel beddengoed voor de kids want was eens in de week een witte was en als er dan 2 hoeslakentjes in de was zitten zou ik al omhoog zitten. Zeker aan 't begin verschoon je wel een paar keer per week.
Ik heb 4 hoeslakens, 3 moltonhoeslakens, 3 dekens, 5 lakentjes. Als je kindje een keertje ziek is dan gaat hetzo ontzettend hard erdoorheen dan wil je niet mis grijpen. Beter 1 teveel dan 1 te weinig.
Ik heb van alles 3. Ik denk altijd: 1 in de was,1 in de kast en 1 in het bedje. Dat is hier altijd voldoende geweest. X
Hier drie hoeslakens, drie lakens en twee dekens; is echt voldoende tot nu toe. En een vierde setje is zo bijgekocht, natuurlijk.
ik heb van alles 6 geloof ik, maar ik was dan eerst ook berekend op 2 kindjes ipv 1 maar ik zie er wel profijt van, vooral bij spuit/doorlek luiers!