Wassen bekleding Joolz Day?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Username, 7 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Username

Username Niet meer actief

Wie heeft er ervaring met t wassen van de bekleding van de Joolz Day?
    Hoe kun je dit het beste doen? Want vervagen van de kleur wil ik heel graag voorkomen.

Op de website van Joolz staat wel een wasvoorschrift, maar er staat ook bij dat de kleurvastheid niet gegarandeerd wordt. Wie heeft er ook een Joolz Day en heeft de bekleding gewassen? Hoe was t resultaat?

2. Butchke

Butchke Niet meer actief

Ik heb ook de joolz day en ik heb alleen de voetenzak gewassen. Durf de rest niet aan ivm krimpen/verkleuren.

Onze joolz is antraciet van kleur, dus je ziet er vrij weinig op. Alleen de binnenkant van de kap en reiswieg, welke cremekleurig is, heeft wat kleine vlekjes. Heb wel geprobeerd met een sopje en vochtige doek, maar dit heeft niet geholpen.

3. Username

Bedankt voor je reactie :) die van ons is ook antraciet. Maar voor de fris wil ik m wel graag wassen als t kan. Maar durf t niet zomaar aan.
    Vandaar. Ik hoop op reacties van mensen die t wel gedurfd hebben :D

4. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Ik heb dan niet de Joolz day maar de bloom, en ik heb gewassen op 30 graden kort programma, is prima gegaan!

5. Username

Oeh Nanni dat klinkt hoopvol! Geen kleurverschil nadien?
    Heb je gewoon kort programma gedaan of wolwas?
    Heb je nog speciaal wasmiddel gebruikt? En zijn er onderdelen die
    je niet in de wasmachine hebt gedaan?

6. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Geen kleur verschil, gewoon waspogramma (nou ja snelwa heet het en dat is 30 graden) en met gewoon wasmiddel

7. Username

Cool! Bedankt voor je reactie :)

Nog meer mensen die het aangedurfd hebben?

8. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Ja, ik!
    Ik heb de bekleding van mijn Joolz day al 2 keer gewassen in de wasmachine. Gewoon op 30 graden en dan het korte programma. Of je kleurverschil gaat krijgen kan ik niet goed zeggen, want ik heb de witte bekleding. De bekleding is in ieder geval niet gekrompen.

9. Mary T

Mary T Lid

10 okt 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de Joolz Day zand en heb de draagmand 1x uitgewassen in de wasmachine. Mijn dochtertje had alles onder gespuugd:(.

Maar gelukkig is de bekleding er perfect uitgekomen, hij is als nieuw:)! Ook het label met de merknaam is niet beschadigd/bekrast.

Het was wel een heel gedoe om de bekleding los te maken en terug vast te zetten. Je kan de binnenbekleding van de draagmand niet apart wassen, je wast meteen binnen -en buitenbekleding, dat is 1 geheel zeg maar.

10. Butchke

Butchke Niet meer actief

En de kap van de reiswieg, krijg je het stof daarvan (makkelijk) los? Die is hier namelijk het meest toe aan een wasbeurt...

Denk dat ik het ook maar ns ga gokken om alles te wassen. Blijf het eng vinden.

11. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Wassen gaat prima hoor, gewoon op 30 graden (korte programma heb ik voor de zekerheid gedaan). Ik heb de bekleding meerdere keren gewassen en nooit kleurverschil gekregen. De kap kan er makkelijk af (met de rits) dus die kan je ook los wassen. Ik zelf was liever alles in een keer omdat je als je anders wellicht toch kleur verschil krijgt.

12. Username

Die kap daar zit ik ook mee. Één kant kun je los ritsen maar hoe krijg ik die andere kant los?

13. rally

rally Lid

20 jun 2012
    51
    0
    0
    brabant
    Misschien nog een tip doe er wat azijn bij als je hem gaat wassen helpt echt om te zorgen dat je geen kleur verschil krijgt .

14. Username

Azijn is n goed idee inderdaad!

Weet iemand hoe je die kap loskrijgt? Ene kant kan ik losritsen maar hoe krijg ik de andere kant los? Of lukt dat niet?

15. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Ik heb hem nu niet meer (inmiddels een donkey) dus ik kan niet kijken. Maar ik weet dat ik hem er vrij gemakkelijk af kreeg. Net als dat je hem er op zet zeg maar. Misschien op de website van Joolz kijken? Daar zie je wel een heel duidelijk filmpje. Succes

16. Butchke

Butchke Niet meer actief

Thanks dames, ga morgen meteen ad slag....

17. Username

Ik blijf maar vragen naar die kap maar kan echt niet ontdekken hoe ik die los krijg. En weet iemand of je t boodschappenvakje kan wassen? Is de bodem van hard plastic?

18. Weegschaal

5 okt 2011
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeft een van jullie de hoes van het matrasje gewassen? Zo ja, op hoeveel graden en welk programma. Deze wil ik voor gebruik gaan wassen. De bekleding durf ik eigenlijk nog niet aan.

19. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Matrasje kan je op 30 graden gewoon wassen maar is toch niet nodig als het nog nieuw is??

20. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Zie hier voor het in elkaar zetten (en uit elkaar halen) Joolz - Demo

Deel Deze Pagina