Hmm geen foto. Heb een flessenwarmer gekocht en hydrofielluiers wit. Wilde een pakje kopen, maar kon weer eens geen compleet setje vinden helaas.
Eigenlijk heb ik een 'koopstop' maar gisteren kwam nog een spijkerbroekje van H&M binnen...zo lief!! Maat 62 en lekker stoer!
Goeie vraag, aangezien ik maar blijf kopen.... Maar ik heb gisteravond laat een nieuwe commode gekocht. De oude bleek veel te zwak voor mijn meisje. Wanneer ze haar beentjes schudt en stampt rammelt dat ding heen en weer , ben bang dat het mis gaat terwijl ze erop ligt. Manlief is op dit moment de nieuwe commode in elkaar aan het zetten.
Nieuwe kinderwagen (maxicosi mura 4), overhemdje voor een verjaardag, spijkerbroekje, romper, dun vestje, dik vestje. Dat was allemaal binnen een week Foto zal ik later ff doen
Wat zat erin de goodiebags? En zijn ze alle 4 dan ook verschillend? Hier probeer ik me in te houden, haha we hebben al zoveel
Uhm, een pakje voor een meisje terwijl we het geslacht niet weten, whahaha, is dat erg of niet. Mijn vriend is er zo heilig van overtuigd dat het een meisje wordt, dat ik hem gewoon de schuld geef, hahaha. Ik zei al: als het nou een jongetje is, dan geef ik het pakje wel weg, zegt hij: "echt niet, dan krijgt ie het pakje gewoon aan!" HAHAHA
Ik heb van de week een thermometer en een wikkeldeken gekocht. Morgen ben ik jarig en dan krijg ik ook vanalles voor de baby. Is dan wel niet zelf gekocht