We hebben ook een Maxi Cosi besteld. Dit maar meteen bij onze wandelwagen omdat je hem op de wandelwagen kunt klikken. We hebben De Dutch Sky editie gekocht! Bij babydump hebben ze namelijk de actie dat je bij een wandelwagen een maxi cosi krijgt (wil je de echte dan moet je nog wel wat bijbetalen) en je krijgt een reistas. Bij aankoop van een kinderkamer krijg je nog een box maar daar wilde we nog even over nadenken.[/url] Kijk voor de acties op www.babydump.nl
Vanaf morgen kan je dat weer kijken op de site! Site van babypark is op zondag gesloten zal wel met de 'zondagsrust' te maken hebben ! www.babypark.nl Liefs, Hanneke!
Goh wat raar dat ze op zondag dicht zijn. Op zondags ga ik ook niet naar de stad ofzo maar lekker neuzen op internet kan toch wel
die Dutch Sky is inderdaad leuk. ik ga voor mijn maxicosi zelf een nieuwe hoes maken, en die die ik in mijn hoofd hebt, lijkt wel wat op de Dutch Sky. maar dan nog met Deftsblauwe stof erbij ook.
Staffelkorting Voor al onze producten, inclusief de aanbiedingen, geldt de volgende staffelkorting: 5% korting bij een totale bestelling vanaf 750,- euro 10% korting bij een totale bestelling vanaf 1500,- euro 15% korting bij een totale bestelling vanaf 2500,- euro Deze korting wordt automatisch in uw bestelling verwerkt wanneer u de producten in het winkelmandje stopt. De staffelkorting is geldig op alle artikelen, inclusief alle aanbiedingen. De staffelkorting geldt zowel op het internet, alsook in al onze filialen.